۱۴۰۳-۰۲-۰۹ ۱۲:۵۳ ب.ظ

زنده از هانگژو: روز دوازدهم روز طلايى ايران

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، تا پايان روز يازدهم، با ٦ مدال طلا اوضاع كاروان ايران در جدول مدال ها تعريفى نداشت، اما در روز دوازدهم در رشته هايى مثل كشتى فرنگى، كاراته، اسكيت و وزنه بردارى اميدوار به كسب مدال طلا هستيم.

به نظر مى رسد ديگر فرصت چندانى براى جبران عقب افتادگى باقى نمانده و با ورود رشته هاى مدال آور رنگ مدال ها مى بايست طلايى شود.

از دو سنگين وزن كشتى فرنگى تا بهمن عسگرى در كاراته و ميرمصطقفى جوادى در وزنه بردارى ورزشكارانى هستند كه هم مسوولين و هم مردم چشم انتظار درخشش آنها در روز دوازدهم خواهند بود.

در ادامه با اخبار لحظه به لحظه از روز دوازدهم بازى هاى آسيايى همراه باشيد:


* كاراته

٦:٥٤:مسابقات کاراته کومیته بازی های آسیایی هانگژو از صبح امروز (پنجشنبه) آغاز شد و بهمن عسگری در وزن ۷۵- كيلوگرم اولین نماینده کشورمان بود که با موخامادف از ازبکستان مبارزه کرد و با نمایشی مقتدرانه و با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید. 
در این وزن ۱۹ کاراته کا حضور دارند و عسگری در ادامه با نماینده کره جنوبی که در دور اول استراحت داشت روبرو خواهد شد.

1935996

٧:١١:کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه حضور در سالن مسابقات کاراته بازیهای آسیایی با آنتونیو اسپینوس رييس فدراسيون جهانى كاراته دیدار کرد.

1935997

۷:۲۶:بهمن عسگری کاراته کای ایران در وزن ۷۵- در دومین مبارزه خود در کومیته بازی های آسیایی مقابل جائی یوون از کره جنوبی قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر ۲  این مبارزه را به سود خود پایان داد. عسگری در آخرین ثانیه این دیدار موفق شد امتیاز پیروزی خود را کسب کند و داوران پس از مشورت این امتیاز را تائید کردند.

بیشتر بخوانید  خاطره تلخ پرسپولیس از داور بازی با النصر!

۷:۲۹: عسگری در مرحله بعدی برابر ساکی یاما از ژاپن قرار خواهد گرفت.

٨:١٢: بهمن عسگری در برابر ساکی یاما از ژاپن قرار گرفت و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد. عسگری که در مبارزه قبلی خود در آخرین ثانیه شکست را با پیروزی عوض کرده بود برابر حریف ژاپنی اش موفق نشد امتیازات عقب افتاده را جبران کند.

1936002

٨:٢٣: با شکست کاراته کای ژاپنی برابر نماینده اردن، بهمن عسگری شانس حضور در جدول بازنده ها را از دست داد و از رقابت های آسیایی حذف شد.


* جوجيتسو

٦:٤٥: در رقابت‌های جوجیتسو بازی‌های آسیایی هانگژو، صبح امروز مهران ستار در وزن ۶۲- کیلوگرم به مصاف «کادنین» از تایلند رفت و ۳ بر صفر به پیروزی رسید.
او در مرحله بعدی باید با برنده مسابقه مغولستان و عربستان مبارزه کند.

1935995

٨:٣٩: مهران ستار در وزن ۶۲- کیلوگرم جوجيتسو در مرحله دوم رقابت‌ها ۲ بر صفر نتیجه را به نماینده عربستان واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها خارج شد.

٨:٤١: ایران در این رشته دو نماینده در بخش مردان دارد. در وزن ۸۵- کیلوگرم مردان، علی‌اکبرپور نیز دیگر نماینده ایران است که روز شنبه به مصاف رقبای خود خواهد رفت. او ابتدا با «الرشید» از اردن رقابت خواهد کرد و در صورت کسب پیروزی به مصاف «صادق‌اف» دارنده عنوان قهرمانی جهان از قرقیزستان می‌رود.

1936003

* كشتى فرنگى

٦:١٦: در وزن ۹۷ کیلوگرم که با حضور ۱۰ کشتی‌گیر برگزار می‌شود، محمدهادی ساروی در دور نخست با نتیجه ۶بر۳ رستم آساکولوف از ازبکستان را شکست داد و مرحله بعد صعود کرد. ساروی در مرحله یک چهارم با اوزور ژوژوپبیکوف از قرقیزستان مبارزه می کند.

1935992

٦:١٨: در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۱ کشتی‌گیر شرکت کرده اند، امین میرزازاده در دور اول در کمتر از ۲ دقیقه نانتاوات پانفوک از تایلند را ۹ بر صفر شکست داد. وی در دور دوم با آیبگشازادا کورایف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد.

بیشتر بخوانید  کاپیتان نساجی زودتر از موعد برمی‌گردد
1935993

٧:١٠:در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر آیبگشازادا کورایف از ترکمنستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

٧:١٧: در وزن ۹۷ کیلوگرم که با حضور ۱۰ کشتی‌گیر برگزار می‌شود، محمدهادی ساروی در مرحله يک چهارم نهایی با نتیجه ۳ بر یک از سد اوزور ژوژوپبیکوف از قرقیزستان گذشت و جواز حضور در نیمه‌نهایی را کسب کرد.

٨:٢٢: در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دیدار نيمه نهايى با نتیجه ۸ بر صفر اسلام اومایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

٨:٣٤: در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در نيمه نهايى با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل علیخان سیزداکوف از قزاقستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. میرزازاده در دیدار پایانی با لینگ ژی منگ از چین پیکار می کند.


* قایقرانی

۵:۲۹: رکسانا رازقیان‌ به عنوان نماینده ایران در رشته اسلالوم در مسیر رودخانه قرار گرفته تا رقابتش‌‌ را آغاز کند.


* اسکیت

۵:۲۳: ترانه احمدی و رومینا سالک اصفهانی دو ملی‌پوش اسکیت فری‌استایل ایران در اجرای اول و دوم خود در مرحله مقدماتی با ۱۱ ورزشکار دیگر به رقابت پرداختند و در پایان با کسب جایگاه اول و دوم به جمع ۸ ورزشکار برتر این رشته در مرحله یک چهارم نهایی راه یابند.

۵:۲۶: در مجموع دو اجرای اول و دوم مرحله گروهی نیز رومینا سالک اصفهانی باثبت معدل زمانی ۴.۲۵۴ ثانیه اول شد و ترانه احمدی نیز با معدل زمانی ۲.۲۹۴ ثانیه دوم شد.

1935987

۵:۵۹:دو بانوی اسکیت فری‌استایل ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفانی از چین تایپه رفتند که ترانه احمدی راهی فینال شد و رومینا سالک اصفهانی از صعود به فینال باز ماند.

بیشتر بخوانید  این بازیکن فیکس تیم ملی را هم می‌خواهد (عکس)

٦:١٢: ترانه احمدی در مرحله نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو مقابل لیو چیائو از چین تایپه به رقابت پرداخت و در مسابقه اول و دوم خود مقابل این اسکیت‌‌باز شکست خورد و به مدال نقره این دوره از مسابقات رسید.

٦:١٣: رومینا سالک اصفهانی نیز در مرحله رده‌بندی اسکیت فری‌استایل بازی‌های آسیایی هانگژو با تینگ یوئن به رقابت پرداخت و در حالی که مسابقه اول خود را شکست خورد، در مسابقه دوم به پیروزی رسید و پس از شکست در مسابقه سوم نتوانست به مدال برنز برسد.

٦:٣٧: ترانه احمدى مدال نقره خود را دريافت كرد. اين ورزشكار هم نتوانست طلسم طلايى نشدن زنان ورزشكار ايرانى را بشكند و به نقره بسنده كرد.

1935994

*سنگنوردى

۵:۱۱: الناز رکابی نماینده امروز ایران در رشته سنگنوردی است که در دور مقدماتی به مصاف رقبا رفته است.

٧:٠٣: رقابتهای سنگنوردی بازیهای آسیایی هانگژو در مرحله مقدماتی ماده بولدرینگ امروز صبح برگزار شد و الناز رکابی سنگنورد ایران در یک گروه ۲۳ نفری به مصاف حریفان خود رفت. در پایان مرحله مقدماتی و پس از صعود از ۴ دیواره رکابی با مجموع ۶۵ امتیاز در جای ششم ایستاد. آی مری از ژاپن با امتیاز ۹۹٫۹، ژایلو لو از چین با امتیاز ۹۹٫۷ و انون ماتسوفوجی از ژاپن با امتیاز ۸۴٫۸ در جایگاه اول تا سوم مرحله مقدماتی بولدرینگ قرار گرفتند.

٧:٠٦: سنگنوردان بعد از این مرحله، از ساعت ۱۳:۵۰ به وقت محلی در ماده لید با هم مصاف خواهند داد.  پس از جمع امتیازات دو ماده نفرات برتر به نیمه نهایی راه خواهند یافت.


[ad_2]
Source link