۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۶:۲۹ ق.ظ

این بازیکن فیکس تیم ملی را هم می‌خواهد (عکس)

[ad_1]

کد خبر : ۱۹۶۳۱۶۰ | ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۲۷ | ۱٫۳K بازدید | ۱ دیدگاه

هاشم نژاد و اعتماد به نفسی که پیشرفتش می‌دهد:

مهدی هاشم نژاد وینگر آماده این روزهای تراکتور در تمرین تیم سرحال نشان داد.

این بازیکن فیکس تیم ملی را هم می‌خواهد (عکس)

به گزارش ورزش سه، مهدی هاشم نژاد وینگر تراکتوری‌ها در تمرین تیم ملی امید شرکت کرد تا اعتماد به نفس بالایی که در لیگ دارد را در تیم ملی هم نشان دهد.

هاشم نژاد جوان در تیم پرستاره تراکتور جایگاه خوبی به دست آورده و موفق شد در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تک گل تراکتور را مقابل اشارجه به ثمر برساند و این بار با تجربه یک گل بین المللی در تیم ملی حضور پیدا کند.

او در این فصل اعتماد به نفس بالایی دارد، در مصاحبه‌هایش از قهرمانی تراکتور می‌گوید و در میدان به عنوان یک جوان جسارت درخواست توپ و حرکات انفجاری را داشته است، او بین ستارگان نامدار تراکتور به هیچ عنوان عقب نکشید و توانست به ترکیب این تیم برسد و حالا رقبای آماده‌ای در تیم ملی امید دارد و امیدوار است در اینجا هم فیکس شود.

1920679

هاشم نژاد حالا فرصت این را دارد تا با پیراهن تیم ملی عملکرد درخشانی داشته باشد و فرم ایده آلی که در لیگ تجربه کرد را با درخشش در مسابقات آسیایی هانگژو و مقدمانی المپیک تکمیل کند.

سعید کریم آذر، بهزاد سلامی، میلاد کر بازیکنان مستعد تراکتور برای حضور در تیم ملی بودند اما در حال حاضر فقط مهدی هاشم نژاد به نمایندگی از این تراکتور در اردو حضور دارد.

بیشتر بخوانید  موضع جالب باشگاه لیگ برتری: ما بیانیه نمی‌دهیم!

[ad_2]
Source link