۱۴۰۳-۰۲-۱۴ ۹:۵۱ ق.ظ

خاطره تلخ پرسپولیس از داور بازی با النصر!

[ad_1]

کد خبر : ۱۹۶۵۱۰۸ | ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۱۵ | ۲۷۴ بازدید | ۰ دیدگاه

پرسپولیسی‌ها از آخرین قضاوت داور ازبک برای آنها در لیگ قهرمانان آسیا خاطره خوشی ندارند.

خاطره تلخ پرسپولیس از داور بازی با النصر!

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت ۲۱:۳۰ سه‌شنبه شب هفته آینده (بیست و هشتم شهریور ماه) در ورزشگاه آزادی مقابل النصر عربستان قرار می‌گیرد و نخستین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می‌کند که داور ازبک برای این مسابقه انتخاب شده است.

ایلگیز تانتاشف در حالی به همراه کمک‌های ازبک خود قضاوت این بازی را برعهده می‌گیرد که در فروردین ماه همین امسال نیز به ایران آمده و قضاوت دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل روسیه را برعهده داشت، اما جدا از رقابت‌های ملی، او در آخرین بازی باشگاهی برای ایرانی‌ها نیز داور جدال پرسپولیس بوده است.

تانتاشف در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ که پرسپولیس در ورزشگاه جواهر لعل نهرو گوآ هند مقابل الوحده امارات قرار گرفت و دیدار هفته پنجم گروه E لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کرد، داور وسط بود که آن بازی با شکست یک بر صفر سرخ پوشان ایران همراه بود و شاگردان یحیی گل‌محمدی خاطره خوشی از او ندارند.

1924340

این داور ازبکستانی در آن مسابقه آسیایی دو بازیکن پرسپولیس (وحید امیری و مهدی ترابی) را با کارت زرد جریمه کرد و البته ۵ اخطار هم به بازیکنان الوحده داد و علاوه بر آنها، عبدالله انور که حضور تعویضی در زمین داشت را در دقیقه ۸۳ از زمین اخراج کرد.

آندری تسپنکوف که همراه با تانتاشف کمک داور اول دیدار پرسپولیس ایران و النصر عربستان است نیز دو سال قبل در دیدار سرخ پوشان برابر الوحده حضور داشت و دوباره باید بازی این تیم را قضاوت کند.

بیشتر بخوانید  پایان خواهر خواندگی دو مدعی قهرمانی

[ad_2]
Source link