۱۴۰۳-۰۲-۱۵ ۲:۳۴ ب.ظ

مهاجم تیم ملی عراق به نساجی پیوست (عکس)

[ad_1]

کد خبر : ۱۹۵۴۷۵۸ | ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۱ | ۳٫۳K بازدید | ۱ دیدگاه

باشگاه نساجی مازندران خبر از عقد قرارداد با مهاجم تیم ملی عراق داد.

مهاجم تیم ملی عراق به نساجی پیوست (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، لیگ برتر فوتبال ایران در فصل جدید عراقی‌های پرشماری خواهد داشت که اکنون نساجی مازندران هم به جمع بازیکنانی که از این کشور دارای فوتبالیست هستند، اضافه شد.

باشگاه نساجی مازندران که هفت خرید لیگ برتری خود را انجام داده و علاوه بر آن بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی را به‌عنوان سهمیه آزاد به خدمت گرفته بود، امروز هم با یک مهاجم خارجی از کشور عراق قرارداد امضاء نمود و به طور رسمی او را معرفی کرد.

علاء عباس عبدالنبی که فصل گذشته در الزوراء عراق عضویت داشت و همراه با این تیم در فصل گذشته لیگ برتر این کشور در جایگاه سوم جدول قرار گرفت، پس از توافق با مدیران باشگاه نساجی مازندران، قراردادی به مدت دو فصل با این تیم امضاء کرد.

1904875

این مهاجم عراقی که آخرین بازی ملی خود را حدود ۸ ماه قبل به‌عنوان بازیکن تعویضی در دیدار مقابل یمن انجام داد و پس از آن در دو مسابقه پیاپی برابر عراق و یمن نیمکت‌نشین بود، در فصل گذشته لیگ برتر عراق ۸ گل در طول ۳۸ هفته برگزار شده این رقابت‌ها به ثمر رساند.

فوتبال ایران در فصل جدید لیگ برتر صفا هادی را در تراکتور تبریز، علی عدنان را در مس رفسنجان و علی یوسف و فهد طالب را در صنعت نفت آبادان خواهد داشت که امروز هم علاء عباس به جمع عراقی‌ها اضافه شد و رسما به نساجی مازندران پیوست.

بیشتر بخوانید  آرامش خاص مارتینز با تقدیم ۳ امتیاز!(عکس)

علاء عباس سابقه گلزنی مقابل ایران در جریان پیروزی دو بر یک عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در زمان سرمربیگری مارک ویلموتس در تیم ملی را دارد و البته همراه با الزوراء عراق موفق به گلزنی برابر ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا شده است.

این مهاجم بلندقامت عراقی در لیگ قهرمانان آسیا نیز همراه با الکویت کویت مقابل استقلال نیز به میدان رفته که حالا راهی ایران شده و برای نساجی بازی خواهد کرد.

علاء عباس در فصل ۲۱-۲۰۲۰ برای ژیل ویسنته به میدان رفت که در لیگ برتر پرتغال چهار بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند.


[ad_2]
Source link