۱۴۰۳-۰۲-۰۹ ۵:۰۳ ب.ظ

آرامش خاص مارتینز با تقدیم ۳ امتیاز!(عکس)

[ad_1]

کد خبر : ۱۹۷۰۸۲۱ | ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۸ | ۸K بازدید | ۴ دیدگاه

فولاد خوزستان در نخستین بازی با سرمربی اسپانیایی موفق به کسب پیروزی شد.

آرامش خاص مارتینز با تقدیم 3 امتیاز!(عکس)

به گزارش “ورزش سه”، ایگناسیو مارتینز در حالی پس از چهار هفته سپری شدن لیگ برتر فوتبال ایران تصمیم گرفت هدایت فولاد خوزستان را عهده‌دار شود که این تیم شرایط خوبی نداشت، اما با این وجود حضور چنین مسؤولیتی را قبول کرد و در نخستین مسابقه روی نیمکت سرخ پوشان اهوازی توانست به برتری دست پیدا کند.

سرمربی اسپانیایی فولاد که پس از تجربه کار در لالیگا و حضور روی نیمکت تیم‌های لوانته، رئال وایادولید، ساراگوسا، آلمریا و … تصمیم گرفت به ایران بیاید و چالش جدیدی را در یک تیم قعرنشین تجربه کند، توانست شروع موفقیت آمیزی در تیم محبوب جنوبی داشته باشد و خیلی زود مورد تشویق فولادی‌ها قرار بگیرد.

1936793

فولاد خوزستان با هدایت مارتینز که آرامش خاصی در کنار زمین داشت، نمایش هجومی در دیدار خارج از خانه روز گذشته مقابل تیم هوادار ارائه داد و پس از حملات متوالی توانست بالاخره در دقیقه ۸۵ با پنالتی اعلام شده روی محمد علی‌نژاد و شوت زمینی ساسان انصاری گل پیروزی را بزند و با سه امتیاز به اهواز برگردد.

تماشاگران فولاد که چهار هفته تلخ را پشت سر گذاشته بودند، حالا با کسب نخستین پیروزی فصل در حضور ایگناسیو امیدوارانه‌تر بازی‌ها را دنبال خواهند کرد و این شانس را دارند تا پس از تعطیلات نیز دوباره عملکرد خوبی داشته باشند و بازهم به برتری مقابل حریفان خود برسند.

بیشتر بخوانید  ادامه چالش پرسپولیس با سازمان لیگ برتر

[ad_2]
Source link