۱۴۰۳-۰۲-۱۱ ۱۱:۵۵ ق.ظ

رسمی: مهاجم سابق پرسپولیس استقلالی شد

[ad_1]


کد خبر : ۱۹۵۲۳۳۱ |
۳۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۶ |
۸۴٫۴K بازدید |

۷۱
دیدگاه

آریا برزگر رضایت‌نامه گرفت و قرارداد بست


مهاجم ۲۰ ساله تیم فوتبال امید ایران که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد، با عقد قرارداد رسمی شاگرد نکونام شد.

رسمی: مهاجم سابق پرسپولیس استقلالی شد

به گزارش “ورزش سه”، آریا برزگر یکی از اولین بازیکنانی بود که مورد توجه جواد نکونام قرار گرفت؛ او در زمان مدیریت حجت کریمی یک جلسه با مدیران باشگاه هم برگزار کرد و به توافق نهایی رسید اما با توجه به اینکه تحت قرارداد با نفت مسجدسلیمان بود،‌ قرارداد جدیدی به امضا نرساند تا مشکل رضایت‌نامه‌اش حل شود.

در نهایت امروز علی خطیر و همکارانش با رایزنی با مسئولان نفت مسجدسلیمان موفق شدند رضایت آنها را جلب کنند. استقلالی‌ها با پرداخت مبلغی رضایتنامه برزگر را از مدیران نفت گرفتند و امروز به طور رسمی قرارداد او را به امضا رساندند.

رسانه رسمی باشگاه استقلال با اعلام این خبر نوشته است:‌ «آریا برزگر مهاجم پیشین نفت مسجدسلیمان و تیم امید ایران به استقلال پیوست. این بازیکن پس از بازگشت از اردوی تیم امید روز شنبه جهت ادامه مذاکرات و امضای قرارداد خود در محل باشگاه استقلال حاضر و پس از مذاکره با علی خطیر مدیرعامل باشگاه و بنا بر درخواست جواد نکونام رسما آبی‌پوش شد. با رایزنی صورت گرفته از سوی باشگاه استقلال، رضایت‌نامه این بازیکن نیز صادر شد تا زمینه برای انتقال او آماده شود.»

1900684

برزگر مهاجمی که در ترکیب تیم فوتبال امید ایران در بازی‌های غرب آسیا نامش بیشتر شنیده شد و یکی از ستاره‌های تیم زیر ۲۳ سال ایران در راه صعود به المپیک محسوب می‌شود، ستاره جوانی است که نکونام به سبک بازی‌اش اعتقاد دارد و قصد کرده او را به جمع نفراتش اضافه کند.

بیشتر بخوانید  آرامش خاص مارتینز با تقدیم ۳ امتیاز!(عکس)

نکته قابل توجه در کارنامه دوران بازی این مهاجم ۲۰ ساله حضور او در باشگاه پرسپولیس است. برزگر که مهرماه امسال ۲۱ سالگی خود را پشت سر می‌گذارد، در مهرماه ۹۸ وقتی با تیم ملی جوانان ایران خوش درخشید و مورد توجه مسئولان استقلال بود، ناگهان سر از پرسپولیس در آورد و با محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل وقت سرخ‌پوشان قرارداد سه ساله امضا کرد.

او حتی بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم هم با جام عکس گرفت تا از او به عنوان جوان‌ترین بازیکن تیم قهرمان نام برده شود. در نهایت او برای انجام بازی‌های بیشتر و گذراندن خدمت سربازی راهی فجرسپاسی شد و در بازگشت به پرسپولیس تصمیم به جدایی گرفت و مدتی به لیگ بلاروس رفت. در نهایت فصل گذشته با نظر رضا مهاجری، این مهاجم جوان به نفت مسجدسلیمان رفت و حالا در شرایطی که یکی از ارکان اصلی تیم فوتبال امید ایران محسوب می‌شود، با استقلال قرارداد همکاری امضا کرده است.

برزگر با شرایط سنی‌ای که دارد در لیست زیر ۲۱ ساله‌های استقلال قرار می‌گیرد و لیست بزرگسال این تیم را هم پُر نمی‌کند. جالب اینکه این بازیکن جوان سال گذشته نیز با پیراهن نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال بازی کرد و عملکرد خوبی هم داشت.

حالا یک جوان آینده‌دار در خط حمله به عضویت استقلال در آمد و بی‌شک با توجه به شرایطی که برزگر دارد، از او بیشتر هم خواهیم شنید. این بازیکن مورد اعتماد جواد نکونام است و شاید یکی از انتخاب‌های اصلی او نیز برای ترکیب فصل آینده باشد.

[ad_2]

Source link

بیشتر بخوانید  قراردادهاى پرحاشيه، بلاى جان مجموعه انقلاب