۱۴۰۳-۰۲-۰۹ ۱۰:۵۵ ب.ظ

یک نکته درباره ماجرای عجیب براندازی به نام سلاح ورزی/ آقایان رئیسی، قالیباف و اژه ای! اقتدار را اینجا نشان دهید- اخبار مجلس و دولت ایران – اخبار سیاسی تسنیم

[ad_1]

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، تا چند روز دیگر نزدیک به یک ماه از تکیه پرحاشیه و غیر قابل توجیه حسین سلاح ورزی بر کرسی ریاست اتاق بازرگارنی ایران می‌گذرد. ابعاد ماجرا کاملاً شفاف و روشن است و در عین حال، سرانجام آن تا به امروز کاملاً عجیب است.

استعلام هیچ یک از دستگاه‌های امنیتی- اطلاعاتی کشور درباره صلاحیت سلاح‌ورزی مثبت نیست. برای همه اثبات شده است که او طرفدار پنهان و آشکار براندازی نظام با مواضع مشخص و معین است. حقایق موجود آشکارا مسیر مواجهه با او را مشخص کرده و به نظر نمی‌رسد مسأله ابطال انتخابات و ممانعت از حضور فردی که مواضع‌اش به معنای واقعی و تام کلمه فرقی با عناصر ضد انقلاب ندارد، موضوع پیچیده‌ای باشد. اما محقق نشدن برکناری او در طول یک ماه اخیر، ابهامات و قضاوت‌های افکار عمومی درباره عملکرد دستگاه‌های مسئول را افزایش داده است.

نطق‌های جسته و گریخته و البته محتاطانه و کلی‌گویانه برخی مقامات مسئول دولتی درباره این انتصاب راه به جایی نبرده و موجب تألم خاطر مردم و به خصوص نیروهای انقلاب شده است. بار دیگر یک ماجرای جدید، مصداقی برای سنجش صداقت مقامات مسئول در حفاظت از نظام و هنجارها و خطوط قرمز آن شده است و تعلل‌های صورت گرفته و توضیحات پرلکنت برخی مسئولان درباره ماجرا موجب شده که شائبه‌های بدی پیرامون موضوع شکل بگیرد.

آقایان رئیسی، قالیباف و اژه‌ای! امروز از آن زمان‌هایی است که کاملاً در کانون ارزیابی و مطالبه مردم ایران درباره حل و فصل معقول و مقتدرانه ماجرای سلاح ورزی قرا دارید. مردم و بخصوص نیروهای انقلاب می‌بینند و قضاوت می‌کنند که آیا با فردی که رسماً ضدانقلاب است و حالا در راس نهادی قرارگرفته که در مهمترین جلسات اقتصادی کشور حاضر است، برخورد قاطعی می‌کنید یا خیر؟ ارزیابی در این باره خیلی سخت نخواهد بود…

بیشتر بخوانید  ماجرای عدم ابطال مصوبه بکارگیری افراد خارج از دولت/ بلاتکلیفی برخی مدیران دولتی با عدم صدور کد پاکنا

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link