۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۱:۱۵ ق.ظ

یحیی به ارنج تیم بازنده دست نزد!

[ad_1]

کد خبر : ۱۹۶۸۳۷۱ | ۰۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۴۵ | ۴٫۵K بازدید | ۳ دیدگاه

خروج سرلک از ترکیب اصلی؛

تیم پرسپولیس روز گذشته با دو هافبک دفاعی مقابل نساجی به میدان رفت.

یحیی به ارنج تیم بازنده دست نزد!

به گزارش “ورزش سه”، تیم پرسپولیس در حالی برابر نساجی شکست خورد که در این بازی سه ملی‌پوش تیم امید به همراه مصدومان را در اختیار نداشت تا یحیی به نوعی چندان امکان تغییرات در این بازی را نداشته باشد.

بولت پرسپولیسبا این حال نکته مهم این است که در این بازی سرمربی سرخپوشان دوباره از سیستم ۴-۲-۳-۱ استفاده کرد تا همچون دیدار با النصر از دو هافبک دفاعی در خط میانی استفاده کرده باشد.

بولت پرسپولیساین در حالی است که باتوجه به محرومیت میلاد سرلک، در این بازی مسعود ریگی به همراه سینا اسدبیگی در این پست بازی کردند تا آماده اولین زوج‌سازی خود با پیراهن پرسپولیس بشوند.

بولت پرسپولیسمصدومیت وحید امیری و مهدی ترابی باعث شد تا امید عالیشاه در سمت چپ قرار بگیرد که البته با توجه به بهبود ترابی، احتمالا ستاره سرخپوشان برای بازی الدحیل به پست خود بازخواهد گشت.

بولت پرسپولیسدر جناح راست سعید صادقی به میدان رفت که در فصل جاری عملکرد چندان خوبی نداشته، اما با این حال تنها هافبک راست سرخپوشان محسوب می‌شود و در بازی الدحیل هم شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی دارد.

بولت پرسپولیسنکته مهم اینکه سروش رفیعی در این بازی به عنوان هافبک مرکزی و هجومی بازی کرد تا در جایی باشد که بازی قبلی وحید امیری به میدان رفت. البته او نقشی متفاوت داشت و مشخص نیست بعد از بازگشت محمد عمری و یاسین سلمانی هم در این پست باقی خواهد ماند یا خیر.

بیشتر بخوانید  اتفاقی نادر در تاریخ یورو +عکس
1920567

بولت پرسپولیسشهاب زاهدی نیز تک مهاجم سرخپوشان بود که البته فرصت چندانی هم برای گلزنی پیدا نکرد تا یک بار دیگر بدون گل زده زمین را ترک کند.


[ad_2]
Source link