۱۴۰۳-۰۲-۱۳ ۱۱:۳۲ ق.ظ

گزارش روزانه بورس ۲۷ تیر/ بورس بالاخره برگشت- اخبار بازار سهام | بورس – اخبار اقتصادی تسنیم

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را بر خلاف روزهای گذشته و بلاخره مثبت آغاز کرد و پیرو اخباری که در پیرامون تغییر نرخ خوراک صنایع پتروشیمی منتشر شد، رفته رفته قدرت  تقاضا بر عرضه ها پیشی گرفت و در نهایت شاخص کل با  رشد به کار خود پایان داد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۴۳ هزار واحدی به ۱ میلیون و ۹۹۹ هزار واحد رسید.  همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی ۱۵ هزار واحدی به ارتفاع ۷۰۳ هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «شستا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «وسپهر» و «خاور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شپنا»، «خودرو» و «شهر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «نیان»، «دی» و «کتوسعه» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۶ هزار میلیارد  ۶۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۸۸۰ میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند. 

در بازار امروز ۳۳۲ نماد در محدوده مثبت و ۶۰ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۳۸ نماد در محدوده مثبت و ۵۷ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

بیشتر بخوانید  هفتاد و نهمین روز «طوفان الأقصی»| درگیری های شدید در شمال غزه / هلاکت 14 نظامی صهیونیست طی 24 ساعت گذشته