۱۴۰۳-۰۲-۰۸ ۱۱:۵۲ ب.ظ

کاپیتان محبوب تراکتور به دنبال رکورد جدید (عکس)

[ad_1]

کد خبر : ۱۹۶۹۵۸۲ | ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۵۶ | ۸٫۲K بازدید | ۴ دیدگاه

مهدی کیانی دومین صعود به لیگ برتر را می‌خواهد

کاپیتان محبوب تراکتوری‌ها حالا در تیم جدید به دنبال تجربه دومین صعود به لیگ برتر است.

کاپیتان محبوب تراکتور به دنبال رکورد جدید (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، مهدی کیانی نامی آشنا در فوتبال ایران و به خصوص برای هواداران تراکتور به شمار می‌رود؛ کاپیتان سابق تراکتور که در بین هواداران این تیم جایگاه خاصی دارد، با تجربه‌ای بالا حالا بعد از سال‌ها به لیگ دسته اول برگشته است.

کیانی که در زمان سرمربیگری فراز کمالوند در تراکتور همراه با او طعم صعود به لیگ برتر را چشید و سال‌ها در نقش کاپیتان تراکتور ایفای نقش کرد، حالا در سال‌های آخر فوتبال خود در شرایطی که کمالوند دوران سرمربیگری را خاتمه داده و در نقش مدیرعامل خیبر خرم‌آباد فعالیت می‌کند، در این تیم حضور دارد.

1934144

کیانی به عنوان کاپیتان خیبر خرم‌آباد و بازیکنی باتجربه امیدوار است با این تیم پرمهره و پرامکانات بار دیگر طعم صعود به لیگ برتر را بچشد. او در بازی روز یکشنبه خیبر مقابل چادرملو اردکان هم عملکرد خوبی داشت و در میانه میدان توانایی‌های فنی‌اش را در ۳۲ سالگی به نمایش گذاشت.

1934145

کاپیتان خیبری‌ها حالا به سومین برد با خیبر دست یافته و بی‌شک می‌تواند در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول هم مهره‌ای مفید برای این تیم به شمار برود. او با توجه به اینکه اصالتا لرزبان است، حالا در خرم‌آباد راحت است و برای موفقیت دوباره همه توان خود را به کار گرفته است.

بیشتر بخوانید  بررسی شانس قهرمانی؛ پرسپولیس ۶۴٪ - سپاهان ۳۶٪

[ad_2]
Source link