۱۴۰۳-۰۲-۱۵ ۶:۰۸ ق.ظ

پوستر جام «رسانه امید» در رشت رونمایی شد

[ad_1]

ایسنا/گیلان رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان در آیین رونمایی از پوستر جام «رسانه امید» گفت: اولین مرحله این جام همزمان با روز خبرنگار در مرحله شهرستانی برگزار می‌شود.

مهدی پارسا امروز در آیین رونمایی از پوستر جام «رسانه امید» که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان در رشت برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد ۲۴ ساعته ویژه تمامی فعالان رسانه است و در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی درخصوص محورهای جام «رسانه امید»، افزود: این جام در محورهای جهاد تبیین، جهاد خدمت، جهاد امید، حقوق شهروندی؛ همچنین زیرساخت و فناوری رسانه‌ای برگزار خواهد شد.

پارسا با بیان اینکه نزدیک به سه سال است که سه جهاد تبیین، خدمت و امید جزو برنامه‌های تبیینی سازمان بسیج رسانه است، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این جام طی ۲۴ ساعت براساس محورهای اعلام شده تولید محتوا کرده و آن را در بستر رسانه انتشار می دهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر اینکه اولین مرحله این جام همزمان با روز خبرنگار و به صورت شهرستانی برگزار خواهد شد، گفت: این مرحله در قالب تیم‌های سه تا پنج نفره است و برگزیدگان این‌ مرحله در رویداد استانی آن که هفته بسیج برگزار می‌شود، در مرکز استان حاضر شده و پس از آن در مرحله سوم، تیم‌هایی که از مرکز استان در قالب برگزیدگان مشخص می‌شوند به رویداد کشوری «رسانه امید» راه پیدا خواهند کرد.

وی درخصوص شاخص ارزیابی آثار نیز تصریح کرد: حجم و تعداد انتشار، کیفیت محتوایی آثار، تعداد بازدید، تعداد اشتراک‌گذاری محتوا و همچنین میزان بازخورد و عکس العمل مخاطبان در امتیازدهی آثار مهم است.

بیشتر بخوانید  پایان اعتراضات درون رژیم صهیونیستی، انحلال کابینه خواهد بود

پارسا با اشاره به قالب‌های برگزاری جام «رسانه امید» گفت: شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف تیتر، عکس، گزارش مکتوب، ایده‌پردازی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، پوستر و اینفوگرافیک همچنین کلیپ موبایلی می‌توانند تولید محتوا داشته باشند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link