۱۴۰۳-۰۲-۰۸ ۲:۰۲ ب.ظ

پرسپولیس فقط به رقیب مستقیمش می‌بازد!

[ad_1]

کد خبر : ۱۹۷۹۶۸۶ | ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۰ | ۴٫۳K بازدید | ۱۳ دیدگاه

از سپاهان تا سپاهان

شکست پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان مقابل سپاهان اولین باخت آنها بعد از بازسازی این ورزشگاه بود که پس از ۱۷ سال و ۷ ماه رخ داد اما اولین باخت سرخ ها در ۸ ماه گذشته نیز به حساب می آمد.

پرسپولیس فقط به رقیب مستقیمش می‌بازد!

به گزارش ورزش سه تیم یحیی گل محمدی به صورت کلی با باخت بیگانه است و سه مساوی اخیر این تیم هم به نوعی یک بحران نصف و نیمه به حساب می‌آمد که البته با شکست در اصفهان تبدیل به بحران واقعی شد.

قبل و بعد از این مسابقه بسیاری از اهالی فوتبال به شکست ناپذیری پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان اشاره داشتند و اینکه از وقتی این استادیوم بازسازی شده پرسپولیس مقابل سپاهان قدرتمند شکست نخورده است.آخرین باخت سرخ‌ها در این ورزشگاه مربوط به ۱۷ سال و ۷ ماه قبل بود که بالاخره با ایستگاهی تماشایی رضا اسدی این رکورد شکسته شد اما  از دو جنبه دیگر این باخت برای  پرسپولیسی‌ها دردناک‌تر بود.
اول اینکه تا اینجای فصل پرسپولیس یحیی تنها تیم بدون شکست بود و با این باخت سرخ‌ها ضمن قبول اولین باخت خود تنها خط تیره جدول را هم از بین بردند.

1953636

نکته دوم اینکه پرسپولیس طی هشت ماه گذشته در مسابقات داخلی شکست نخورده بود و دوباره به سپاهان باخت.آخرین باخت پرسپولیس در لیگ برتر  مربوط به شکست مقابل همین سپاهان در بازی برگشت فصل قبل بود که در تاریخ ۲۰ اسفند ماه رخ داد و دقیقا بعد از هشت ماه و یک روز در تاریخ ۲۱ ابان مقابل پرسپولیس برنده شد.

بیشتر بخوانید  علیرضا فغانی داور دربی پایتخت شد

با این حساب نه تنها پرسپولیس نتوانست انتقام شکست قبلی مقابل سپاهان را بگیرد بلکه  دوباره به این تیم باخت  تا تعداد شکست‌هایش مقابل این تیم در تاریخ لیگ برتر بیشتر شود.این درست که هنوز پرسپولیس در آمار کلی بازی با سپاهان در تمام مسابقات ۲۷ به ۲۱ پیش است اما در تاریخ لیگ برتر در تعداد بردها۱۲ به ۱۶ از این حریف اصفهانی عقب افتاده است.


[ad_2]
Source link