۱۴۰۳-۰۲-۰۸ ۱۱:۱۵ ق.ظ

وقتی ورق در نیمه دوم بازی با ازبکستان برگشت!

[ad_1]

کد خبر : ۱۹۸۱۵۴۳ | ۰۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۰۰ | ۷٫۷K بازدید | ۸ دیدگاه

نمایش شاگردان امیر قلعه‌نویی در نیمه دوم هیچ تشابهی به نمایش آنها در نیمه اول نداشت.

وقتی ورق در نیمه دوم بازی با ازبکستان برگشت!

به گزارش “ورزش‌سه”، شروع تیم ملی ازبکستان در دومین دیدار تیم ملی در مقدماتی جام جهانی طوفانی بود. شاگردان امیر قلعه‌نویی که با ترکیبی هجومی پا به مسابقه گذاشته بودند، پیش از اینکه در دقیقه ۱۴ گل اول را ثبت کنند، چندین مرتبه دروازه میزبان مسابقه را به خطر انداختند و در همین دقیقه با چند پاس دقیق و سریع که رو به دروازه حریف بود رامین رضائیان در موقعیت تک به تک با سنگربان حریف قرار گرفت.

این روند ادامه داشت و گل بعدی در دقیقه ۳۴ اینبار روی توپ ربایی سامان قدوس و پاس او برای طارمی که مهاجم تیم ملی را در موقعیت تک به تک با گلر ازبکستان قرار داد، به ثمر رسید.

1957096

در این دقایق اما آنچه بیش از هر چیزی جلب توجه می‌کرد، هماهنگی و سرعت بازیکنان تیم ملی در حمله به سوی دروازه حریف و عملکرد خوب در فاز دفاعی بود؛ نمایشی که می‌توانست بیش از ۲ گل در نیمه اول برای ایران مقابل تیم مستاصل ازبکستان به ارمغان بیاورد، اما با مصدومیت قدوس و تعویض اجباری او ورق برگشت.

پس از مصدومیت قدوس که در نیمه اول کنار سعید عزت‌اللهی وظیفه بازیسازی را برعهده داشت، عملکرد تیم ملی در نیمه دوم به طور کلی به هم ریخت. دیگر خبری از پاس‌های سریع و دقیق و با برنامه بازیکنان نبود و در خط دفاعی هم بازیکنان مترلزل عمل کردند تا وقتی سوت پایان مسابقه توسط داور به صدا درآمد شاگردان کاتانچ که با تغییر روش بازی وارد زمین شده بودند، یک امتیاز کسب کرده باشند. آنها یک گل در شروع نیمه دوم زدند و یک گل هم در اواخر بازی زدند تا حرف و حدیثی درباره برتری مطلق آنها در نیمه اول نماند.

بیشتر بخوانید  خاص‌ترین هواداران سپاهان در باغ فردوس
1957097

حالا اما نکته مهم برای امیر قلعه‌نویی و دستیارانش آنالیز اتفاقات نیمه دوم و دلیل افت محسوس تیم ملی است تا اتفاقات بازی با ازبکستان در جام ملت‌های آسیا تکرار نشود.


[ad_2]
Source link