۱۴۰۳-۰۲-۰۸ ۳:۳۶ ب.ظ

وزیر خارجه عربستان سعودی وارد تهران شد

وزیر خارجه عربستان سعودی، امروز (شنبه) در پاسخ به دعوت همتای ایرانی، وارد تهران شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی، امروز (شنبه، ۱۷ ژوئن)، در سفری رسمی وارد تهران شد.

خبرنگار شبکه المیادین در تهران، با انتشار خبر ورود بن فرحان به تهران نوشت که وی برای دیدار با «حسین امیر عبداللهیان» همتای ایرانی، مستقیما به مقر وزارت خارجه ایران می‌رود.

شبکه العربیه نوشت که بن فرحان علاوه بر دیدار با همتای ایرانی با «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران نیز گفت‌وگو خواهد کرد.

وزرای خارجه ایران و عربستان پس از توافق دو کشور برای از سرگیری مناسبات دوجانبه، دو بار با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند؛ یک بار در پکن و دومین بار در کیپ تاون. فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان در دیدار با امیرعبداللهیان در کیپ تاون اعلام کرده بود که بزودی به تهران سفر می‌کند.

پس از آن هم روزنامه الکترونیکی «رأی الیوم»، به نقل از منابع سیاسی لبنانی نوشت که بن فرحان‌ پیامی را از طرف ملک سلمان بن عبدالعزیز برای رئیس‌جمهور ایران خواهد آورد که به توسعه روابط دو کشور مربوط می‌شود.

این رسانه در ادامه افزود که بن فرحان در این سفر به منظور بررسی روابط دو کشور با رئیس‌جمهور ایران و چند مقام دیگر دیدار و گفت‌و‌گو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاوری تغییر کرد- اخبار کشاورزی - اخبار اقتصادی تسنیم