۱۴۰۳-۰۲-۱۹ ۴:۳۴ ب.ظ

نوجوانان ایران با بزرگسالان آماده جام جهانی می‌شوند

[ad_1]

کد خبر : ۱۹۵۷۵۶۵ | ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۴۰ | ۲۹ بازدید | ۰ دیدگاه

حسین عبدی در خصوص شرایط تیم ملی جوانان و برنامه تیمش در روزهای پیش رو صحبت کرد.

نوجوانان ایران با بزرگسالان آماده جام جهانی می‌شوند

به گزارش “ورزش سه”، پارس جنوبی جم امروز در مصاف تدارکاتی مقابل تیم ملی نوجوانان در زمین نفت تهرانسر با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید. حسین عبدی، سرمربی تیم ملی جوانان در خصوص این بازی دوستانه گفت: بازی خیلی خوبی بود و می‌دانستم بازی با تیم‌های لیگ یکی فیزیکی است. آنها از لحاظ فیزیکی به دلیل سن و تجربه بازی‌شان بهتر بودند. بچه‌های ما هم در مقاطعی خیلی خوب بودند. اولین بازی ما بعد از دو ماه اخیر بود. دو بازی تدارکاتی هم در ترکیه داریم و این بازی کمک می‌کند که در روند بازی قرار بگیریم و احساس بازی در بچه‌ها پیدا بشود.

او در مورد شرایط پارس جنوبی جم گفت: به نظرم توپ را خوب کنترل می‌کردند و امیدوارم بتوانند از لیگ یک صعود کنند‌. تیم‌های قوی‌ای در لیگ یک هستند اما مطمئنا یکی از تیم‌های خوب خواهند بود.

عبدی در مورد برنامه تیم ملی جوانان در ماه پیش رو گفت: ما با چهار روز تمرین، اولین بازی‌مان را کردیم. بعد از دو ماه بچه‌ها یک مقدار فاصله گرفته بودند. پس‌فردا به ترکیه می‌رویم و یک اردوی هشت روزه داریم که بچه‌ها به مراتب بهتر از الان خواهند بود. دو بازی دوستانه خواهیم داشت و پس از بازگشت شش روز تعطیلیم و یک اردوی ده روزه دیگر خواهیم داشت. امیدوارم زودتر هماهنگی بچه‌ها به دو ماه قبل برگردد که بازی‌های مقدماتی جام جهانی را داشتیم.

بیشتر بخوانید  موقعیت ویژه پرسپولیسی سابق در شهرآورد اصفهان!

[ad_2]
Source link