۱۴۰۳-۰۲-۱۶ ۸:۱۱ ق.ظ

نتایج اولیه رشته‌محل‌های خاص دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته‌محل‌های دارای «شرایط خاص» در مرحله پذیرش ظرفیت خالی مانده در رشته‌های تحصیلی دوره‌های کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» و مهندسی فناوری و دوره های کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد.

متقاضیانی که اسامی آنان در سایت سازمان سنجش به عنوان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های دارای شرایط خاص دانشگاه جامع علمی‌کاربردی درج شده است، دعوت می‌شود از امروز ۷ اسفند برای اطلاع از مدارک مورد نیاز، زمان و محل مصاحبه، معاینه‌، صلاحیت‌های‌ عمومی‌ و سایر مراحل گزینش به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانیwww.uast.ac.ir مراجعه کنند.

عدم مراجعه برای شرکت در مراحل فوق، به منزله انصراف متقاضی از گزینش در کدرشته‌محل یا کدرشته‌محل‌های انتخابی مربوط تلقی می‌شود و فرصت دیگری برای انجام مراحل مذکور وجود نخواهد داشت و هیچ تقاضایی قابل پذیرش نیست. به متقاضیان تاکید می‌شود که در مهلت مقرر تعیین شده به محل ذیربط مراجعه کنند.

به هنگام گزینش نهایی در هر کدرشته‌محل اعلام شده در این اطلاعیه، متقاضیانی شرکت داده خواهند شد که نتیجه مصاحبه و سایر مراحل گزینش آنان توسط مراجع ذیربط تایید شود.

[ad_2]

Source link

بیشتر بخوانید  تبلیغ رسانه‌های اسرائیل برای همتی: «نامزدی که حاضر است با بایدن دیدار کند» +عکس