۱۴۰۳-۰۲-۱۳ ۲:۰۵ ق.ظ

محبوبِ سپاهانی‌ها در نقش‌جهان گل کاشت

[ad_1]

کد خبر : ۱۹۵۹۹۹۰ | ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۱۰ | ۴۴۶ بازدید | ۱ دیدگاه

ستاره خط دفاعی سپاهان روی گل تیمش در دیدار مقابل استقلال ایفای نقش کرد.

محبوبِ سپاهانی‌ها در نقش‌جهان گل کاشت

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ورزشگاه مملو از تماشاگر نقش جهان با ارائه یک نمایش منطقی موفق شد با یک گل از سد شاگردان نکونام عبور کند و به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی حضور پیدا کند.

پیروزی ارزشمند شاگردان مورایس در این مسابقه با تک گل رضا اسدی روی برگشت ضربه پنالتی به دست آمد و در ادامه بازی طلایی پوشان با محافظت از این گل تا آخرین دقیقه بازی، با سه امتیاز ورزشگاه را ترک کردند.

در این بین اما نمی‌توان به سادگی از نقش بازیکن محبوب هواداران سپاهان در به دست آمدن این برتری گذشت. صحبت از لحظه‌ای است که رامین رضاییان در ثبت گل تیمش تاثیر گذاشت. جایی که ملی پوش خط دفاعی میزبان با یک ارسال خط‌کشی شده به دهانه دروازه استقلال، مدافع این تیم را ناچار به انجام خطای پنالتی کرد و در ادامه برگشت این ضربه توسط اسدی به گل تبدیل شد.

رامین که در این فصل پنالتی‌های تیم را هم به اسدی واگذار کرده، در نیمه دوم هم موقعیت فوق‌العاده‌ای برای تیمش رقم زد و شاید اگر اسدی در دهانه دروازه خوش‌شانس‌تر بود، گل دوم را هم روی کرنر ارسالی از سوی رضاییان به ثمر می‌رساند اما این اتفاق رخ نداد تا تاثیرگذاری مستقیم و قابل ثبت شماره ۹ تیم اصفهانی در لیگ بیست و سوم به تاخیر بیفتد.

بیشتر بخوانید  در پرسپولیس فعلا خبری از پول نیست

[ad_2]
Source link