۱۴۰۳-۰۲-۲۱ ۱۲:۱۰ ق.ظ

سید هاشم صفی الدین: صهیونیست ها در غزه به هیچ چیز نرسیدند/ فلسطین به دست نسل جدید آزاد می شود

[ad_1]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید «هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در سخنانی درباره روند تقابل با دشمن صهیونیستی در جبهه‌های مختلف و اتفاقاتی که در غزه شاهد آن هستیم گفت: کسانی که اتفاقات غزه آنها را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد، وحشی هستند و قلب ندارند. یکی از مهمترین نتایج آنچه که در غزه رخ می‌دهد این است که آزادگان در منطقه بعد از دیدن صحنه‌های کشتار در غزه متوجه شدند در برابر یک گروه وحشی (رژیم اشغالگر و متحدان آن) قرار دارند که بویی از انسانیت نبرده‌اند.

این مقام حزب‌الله در ادامه تاکید کرد: بنابراین مقابله با این گروه وحشی نیازمند سلاح و اراده و مبارزه و حضور در جبهه‌هاست و هیچ چیز جز این فایده ندارد. بنابراین باید کل منطقه برای دفاع از مظلومانی که مقابل چشم جهانیان در فلسطین قتل عام می‌شوند، در کنار مقاومت بایستند؛ زیرا عقل این چنین حکم می‌کند و این امری ضروری است.

سید هاشم صفی‌الدین افزود: اگر آمریکا و اسرائیل و غرب تصور می‌کنند مردم بعد از دیدن حوادث غزه، دست از حمایت مقاومت می‌کشند، دچار توهم شده‌اند. زمانی که کشتار و جنگ در غزه به پایان برسد، نسلی قوی‌تر و مصمم‌تر برای مقابله با دشمن در غزه ظهور خواهد کرد و این همان نسلی است که بعد از دیدن شدت جنایت‌های دشمن، فلسطین را آزاد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: این راهی که مقاومت در پیش گرفته با تکیه بر فداکاری‌هاست. آرمانی که خون رهبران و فرماندهان شهید مقاومت در راه آن ریخته شده، مستحق فداکاری‌های بیشتر است. خانواده‌های شهدا با مواضع شرافتمندانه خود به رهبری مقاومت می‌گویند که در این راه بمانید و دست از حمایت از مظلومان و دفاع از وطن برندارید؛ زیرا فداکاری خالصانه است که آرمان و موضع و پیروزی را به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید  قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1402/05/07- اخبار قیمت طلا، سکه و ارز - اخبار بازار تسنیم

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله تصریح کرد:ما هر پیروزی که به دست آورده‌ایم به خاطر خون پاک شهدای سراسر لبنان بوده و تاریخ به ما آموخته که فداکاری‌ها عزم و اراده ما را برای دفاع از آرمان‌های به حق و شایسته افزایش می‌دهد.

سید هاشم صفی‌الدین در پایان اظهار داشت: صهیونیست‌ها هرچقدر هم تلاش کردند در غزه به هیچ چیز نرسیدند. مقاومت در غزه باقی مانده و خواهد ماند و به کل منطقه و تمام محورها گسترش خواهد یافت.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link