۱۴۰۳-۰۲-۰۸ ۱۲:۰۳ ب.ظ

سپاهان با تک‌خال خود به خوزستان رفت! (عکس)

[ad_1]

کد خبر : ۱۹۸۱۷۵۴ | ۰۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۰۰ | ۱۳٫۴K بازدید | ۱۱ دیدگاه

با جدایی نیلسون حالا تنها بازیکن خارجی ترکیب سپاهان، برایان دابو است.

سپاهان با تک‌خال خود به خوزستان رفت! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در یازدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در خانه استقلال خوزستان به مصاف این تیم خواهد رفت تا پس از پیروزی برابر پرسپولیس، حالا با فرصت برتری برابر تیم پایین جدولی لیگ، فرصت نزدیک‌تر شدن به صدر را پیدا کند.

شاگردان مورایس در حالی برای این مسابقه به اهواز رفتند که در ساعات پایانی چهارشنبه شب، خبر قطع همکاری این تیم با نیلسون جونیور، مدافع برزیلی، منتشر شد. بازیکن بلندقامتی که در ابتدای فصل گذشته به همراه رناتو داسیلویرا به اصفهان آمد و بر خلاف هموطنش در ایران ماندگار شد.

با این حال با حضور هادی محمدی و سیاوش یزدانی، مورایس برای بازی گرفتن از نیلسون در کنار دانشگر ملی پوش برنامه‌ای نداشت و همین موضوع در نهایت به جدایی او ختم شد تا حالا برایان دابو، هافبک باسابقه طلایی پوشان، تنها بازیکن خارجی سپاهان به شمار رود.

1957496

هافبکی که هفته‌های ابتدایی لیگ را از دست داد اما به مرور زمان به ترکیب اصلی سپاهان رسید و پس از حواشی قائمشهر، دوباره شرایط بازی کردن در ترکیب تیم را دارد.

حالا مورایس که ملی پوشان پرتعدادی را در اختیار تیم ملی گذاشته بود، بعید نیست برای استراحت به آنها، دابو را از ابتدا در ترکیب تیمش قرار دهد. حضوری که می‌تواند به بهتر شدن شرایط فنی سپاهان کمک کند و البته این هافبک خارجی را هم بیشتر با حال و هوای باشگاه جدیدش آشنا کند.

بیشتر بخوانید  نگاهی گذرا به استقلال در سال ۹۹/ از مجیدی تا مجیدی

[ad_2]
Source link