۱۴۰۳-۰۲-۲۳ ۱:۳۱ ق.ظ

سفیر عربستان: پادشاهی سعودی بر اهمیت تقویت روابط با ایران تاکید دارد- اخبار آسیای غربی – اخبار بین الملل تسنیم

[ad_1]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت امور خارجه عربستان در خبری که در صفحه خود در فضای مجازی منتشر شد، نوشت: عبدالله العنزی برای آغاز ماموریتش به عنوان سفیر عربستان سعودی در ایران وارد تهران شد.

العنزی در حین ورود به تهران اعلام کرد: رهنمودهای رهبری عربستان بر توسعه روابط و تقویت همکاری‌ها بین عربستان سعودی و ایران، و انتقال این روند به سوی افق‌های گسترده‌تر تاکید دارند زیرا عربستان سعودی و ایران دو کشور همسایه هستند که ظرفیت‌های اقتصادی،  منابع طبیعی و مزایای دیگر سهیم در ابعاد مختلف توسعه، رفاه، ثبات و امنیت در منطقه را در اختیار دارند که می‌تواند منافع مشترکی برای دو کشور و دو ملت بر داشته باشد.

او همچنین خاطر نشان کرد، در چارچوب چشم انداز شاهزاده محمد بن سلمان ولیعهد عربستان و رئیس شورای وزیران بیانگر نقشه راهی است که می‌تواند تمامی ابعاد همکاری را برای توسعه همکاری بین دو کشور مشخص کند، همکاری که براساس نگاهی راهبردی مبتنی بر حسن همجواری، تفاهم و گفتگوی سازنده هدفمند و محترمانه که اعتماد متقابل بین دو کشور برادر را تقویت می‌کند.

انتهای پیام/*

[ad_2]

Source link

بیشتر بخوانید  منافقین تعقیب می‌شوند و باید محاکمه شوند/ آمریکا در شرایطی نیست که شرط بگذارد/ دشمن نمی‌خواهد روابط ما با عربستان همه جانبه باشد