۱۴۰۳-۰۲-۱۴ ۱:۳۰ ب.ظ

ساکت تأیید کرد: یک قرارداد شبه ارزی!

[ad_1]

کد خبر : ۱۹۶۵۳۳۸ | ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۱۵ | ۲٫۱K بازدید | ۳ دیدگاه

مدیرعامل سپاهان اعلام کرد که قرارداد یک بازیکن متناسب با قیمت دلار متغیر نوشته شده است.

ساکت تأیید کرد: یک قرارداد شبه ارزی!

به گزارش “ورزش سه”، محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان که در برنامه شبکه اصفهان حاضر شده بود در مورد شکایت سه باشگاه از سپاهان گفت: در جلسه مباحث مختلفی مطرح شد و در همانجا مشخص شد که چهار باشگاه حقی برایشان وجود ندارد. همان‌طور که از رای کمیته محترم انضباطی پیداست، ۳ تا باشگاه هیچ موضوعیتی پیدا نکرده‌اند و بهره‌ای از شکایت‌شان نبرده‌اند. به موضوع چند قراردادمان که برای سال دوم بازیکنانمان بود ایراد گرفتند که ما پاسخ‌های لازم را ارائه دادیم.

ساکت ادامه داد: به یکی دو مطلب جدید هم اشاره شد که در موارد از قبل ابلاغ شده نبود، از جمله اینه مثلا شما مالیات بازیکنان را برعهده گرفتید، در حالی که چنین چیزی نیست و ما صراحتا آنجا توضیح دادیم. به نظر می‌رسد اعضای کمیته انضباطی به خاطر محدودیت‌ زمانی موضوع را خوب برداشت و دریافت نکردند. ما در اطلاعیه شماره دو به خوبی این را تصریح کردیم. همه مردم و کارشناسان می‌توانند از آن بهره‌برداری کنند. سال‌هاست باشگاه سپاهان و خیلی از باشگاه‌های دیگر و شاید همه باشگاه‌ها، مالیات بازیکنان را پرداخت نمی‌کنند و آنها مستقیما به اداره محترم دارایی مراجعه می‌کنند. لذا این یک اشتباه کاملا واضحی بود که مورد توجه قرار نگرفته بود.

مدیرعامل سپاهان همچنین راجع به قرارداد ارزی گفت: موضوع قرارداد ارزی یکی دو بازیکن بود که این هم واقعیت ندارد. سال اول و دوم کاملا ریالی بوده است و فقط در قرارداد یکی از دو بازیکن یک بندی بود که اگر قیمت ارز از یک عددی بالاتر رفت، مبلغ قرارداد یک مقدار بالاتر برود و بیس قرارداد کاملا ریالی بود. توضیحات داده شد و مستندات ارائه شد. شاید درست تبیین یا برداشت نشده که به این موضوع اشاره کردند. این دو سه موضوع مطرح شد.

بیشتر بخوانید  فینال مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا

او در مورد روحیه تیمشان پیش از مسابقات لیگ قهرمانان بیان کرد: بعد از آن در فاصله‌ای کوتاه یک رایی که مشخصا پیش از شروع مسابقات آسیایی آمادگی یک تیم و روح و روان بازیکنان را هدف می‌گیرد، یک مرتبه اعلام می‌شود و این جای تعجب دارد. البته مردم اصفهان و هواداران سپاهان در سراسر ایران می‌دانند که این سومین اقدام و حرکت خصمانه‌ای است که علیه سپاهان در طول فوتبالش اتفاق افتاده، موضوع عماد رضا و سرباز احمدی را فراموش نکرده‌ایم و امروز هم یک سوژه جدید با توسل به بعضی از مواردی که مشمول باشگاه سپاهان نمی‌شود مطرح شد.


[ad_2]
Source link