۱۴۰۳-۰۲-۱۰ ۷:۱۶ ق.ظ

حمایت صدر اعظم آلمان از طرح تسریع روند اخراج پناهجویان- اخبار اروپا – اخبار بین الملل تسنیم

[ad_1]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اولاف شولتز، صدر اعظم در مصاحبه تابستانی خود با “زد دی اف” آلمان از رویکرد دولت خود و آلمان به عنوان یک مکان تجاری دفاع کرده است.

در این مصاحبه هنگامی که از صدراعظم آلمان در مورد انرژی گران، کمبود کارگران ماهر و پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول برای کاهش رشد اقتصادی این کشور سوال شد وی با وجود انتقادها ابراز خوش بینی کرده و گفت: دولت فدرال آلمان در حال تنظیم «سرعت کاملاً جدیدی» در توسعه تولید برق از انرژی‌های تجدیدپذیر است و این بر کل اقتصاد تأثیر خواهد گذاشت.

اولاف شولتز در مصاحبه تابستانی ZDF از تلاش های دیپلماتیک برای پایان دادن به جنگ علیه اوکراین صحبت کرده و مذاکرات صلح اخیر در عربستان سعودی را بسیار مهم و تنها یک نقطه شروع دانست.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر کشورهای آمریکای لاتین و آفریقا، چین نیز در این مذاکرات شرکت کرده است و این نشست ها حتی ممکن است راهی برای ایجاد صلح باشد. وی افزود: بنابراین منطقی است که ما این گفتگوها را ادامه دهیم، زیرا آنها به طور مشخص فشار را بر روسیه افزایش می دهند تا متوجه شود در مسیر اشتباهی قرار دارد و نیاز به خروج نیروها و ایجاد صلح دارد.

صدراعظم آلمان در این گفتگو ارسال موشک های کروز تاروس به اوکراین را رد نکرد. وی در پاسخ به این سوال که چرا آلمان هنوز چنین موشک هایی را تحویل نداده است، گفت: “مانند گذشته، ما همیشه همه تصمیمات را با دقت بررسی می کنیم.. وی تاکید کرد: پس از آمریکا، آلمان بیشترین کمک رسانی را به اوکراین دارد.

بیشتر بخوانید  تمایل کارگران به اشتغال در مشاغل کاذب به خاطر دستمزدهای پایین وزارت کار- اخبار کار آفرینی و اشتغال - اخبار اقتصادی تسنیم

وی همچنین در سیاست پناهندگی و مهاجرت، از طرح وزیر کشور خود برای تسهیل و تسریع اخراج ها حمایت کرد. وقتی از شولتز پرسیده شد که آیا از برنامه‌های نانسی فایزر ، وزیر کشور خود حمایت می‌کند، شولتز پاسخ مثبت داد. به گفته وی در این راستا از جمله، نهادهای مهاجرت باید دیجیتالی شوند. وی تاکید کرد که گرجستان و مولداوی به عنوان کشورهای مبدأ امن طبقه بندی می شوند.

وزارت کشور آلمان می‌خواهد برای اجرای بهتر اخراج پناهندگانی که به زعم برلین باید این کشور را ترک کنند این قانون را تشدید کند.

به این ترتیب دولت آلمان می خواهد روند اخراج پناهجویان را تسهیل و تشدید کند. بر اساس ارزیابی دولت تقریباً حدود ۲۸۰۰۰۰ خارجی و پناهنده باید آلمان را ترک کنند زیرا مجوز اقامت معتبر ندارند. نانسی فایزر، وزیر کشور فدرال آلمان قصد دارد در آینده تعهد خروج از کشور برای این پناهجویان را با قوت بیشتری اجرا کند. از جمله، او پیشنهاد می کند که مدت بازداشت برای آن ها از ده روز به ۲۸ روز افزایش یابد.

به این ترتیب “نانسی فایزر”، وزیر کشور فدرال آلمان می خواهد قانون اخراج پناهجویان را تشدید کند. وزارتخانه او اخیرا پیش‌نویس طرحی را منتشر کرد که به مقامات و پلیس اختیارات بیشتری برای اجرای این روندهای اخراج می‌دهد.

مسئله پناهندگان همچنان بحرانی حل نشده در آلمان و اتحادیه اروپا باقی مانده و اخیرا مجددا مناقشات درباره نحوه تقسیم پناهجویان در این کشور بین مقامات آلمانی بالا گرفته است.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link