۱۴۰۳-۰۲-۰۹ ۲:۴۶ ب.ظ

حربه ضد انسانی اسرائیل برای تسلیم کردن مقاومت فلسطین- اخبار آسیای غربی – اخبار بین الملل تسنیم

[ad_1]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اذعان تحلیلگران ارشد اسرائیلی بر شکست قاطع ارتش رژیم صهیونیستی در سطح اطلاعاتی و غافلگیر شدن این رژیم در برابر مقاومت فلسطین و تلفات سنگین اشغالگران، سبب آشکار شدن هر چه بیشتر ماهیت ضد انسانی و نژادپرستانه سردمداران رژیم اشغالگر شده است.

رزمندگان مقاومت به فرماندهی حماس عملیات برق آسا و غافگیرکننده‌ای با عنوان «طوفان الاقصی» را صبح روز  شنبه پانزدهم مهر ماه برابر با هفتم اکتبر را آغاز کردند که تنها در روز اول توانستند به چندین شهرک صهیونیست و پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه به راحتی نفوذ کرده و علاوه بر هلاکت دهها صهیونیست، شمار قابل توجهی از نظامیان رژیم را به اسارت خود درآورند. این عملیات تاریخی ضربه بزرگ اطلاعاتی و  امنیتی به رژیم اسرائیل وارد کرده که سبب شده سران این رژیم همچنان از شوک این ضربه خارج نشوند.

نبرد شجاعانه و تن به تن رزمندگان فلسطینی در عمق مناطق اشغالی با نظامیان تا دندان مسلح که از پشتیبانی گسترده هوایی ارتش اسرائیل بهره می‌برند، سبب آشفتگی و سرخوردگی هر چه بیشتر سردمداران رژیم اشغالگر شده به طوری تنها گزینه‌ای که در برابر این رژیم مانده، متوسل شدن به شیوه‌های ضد بشری و ضد اخلاق و ضد حقوق بشری است .

یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی  پس از بررسی اوضاع جنگ در فرماندهی جنوبی رژیم اشغالگر با به کار بردن زشت ترین و نژادپرستانه ترین واژه‌ها علیه ملت بی دفاع فلسطین که تنها جرمشان مبارزه برای آزادسازی سرزمین اشغال شده‌شان  است، اعلام کرد ، دستور دادم نوار غزه به طور کامل در محاصره قرار بگیرد، نه برق ، نه غذا و نه سوخت همه چیز برای آنها ممنوع است.

بیشتر بخوانید  بازار کار رشته‌های جدید حوزه فناوری

این مقام افراطی صهیونیستی،«فلسطینیان را حیوانات انسان نما توصیف کرد و گفت ما بدین شکل با آنها رفتار می‌کنیم.»یادآور می‌شود در عقاید یهودیان انحرافی افراطی، تمام غیر یهودیان حیوانات انسان نما بوده که  امکان کشتار آنها وجود دارد.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link