۱۴۰۳-۰۲-۱۳ ۸:۰۰ ق.ظ

اگر ایران فردا وارد عمل شود تعجب نخواهم کرد

عاموس یادلین، رئیس سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی مدعی شد تهران ممکن است در پاسخ به حمله به کنسولگری خود در دمشق، آخرین جمعه ماه رمضان (فردا) «مستقیم یا از طریق نیابت» وارد عمل شود.

به گزارش الجزیره، این مقام به صهیونیست‌ها هشدار داد: «اگر ایران فردا وارد عمل شود تعجب نخواهم کرد. وحشت نکنید. به سمت پناهگاه‌ها نروید».

رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در تجاوزی جنایتکارانه و خلاف قوانین بین المللی به کنسولگری کشورمان در دمشق حمله کرد که به دنبال آن هفت نفر از جمله دو مقام نظامی بلندپایه به شهادت رسیدند.

در حال حاضر گفته می‌شود به دلیل نگرانی از پاسخ ایران، ارتش رژیم صهیونیستی مرخصی را برای همه واحد‌های رزمی خود متوقف کرده است. افزون بر این، روزنامه‌نگاران رویترز و ساکنان تل‌آویو امروز (پنجشنبه) گفتند که خدمات جی‌پی‌اس آنان مختل شده است؛ اقدامی که به طور معمول برای دفع موشک‌های هدایت شونده اتخاذ می‌شود.

سردار سرتیپ رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران روز گذشته با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در تلاش است تا انتقام خسارات خود در عملیات طوفان الاقصی را با ترور رهبران انتقام بگیرد، تاکید کرد که این رژیم حملات مرگبار بیشتری دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  تحرکات گسترده آمریکا درباره ایران