۱۴۰۳-۰۲-۲۷ ۸:۰۶ ب.ظ

انصراف ۳۰۰ پزشک نظامی رژیم صهیونیستی از انجام خدمت

[ad_1]

منابع عبری‌زبان از انصراف ۳۰۰ پزشک نظامی از انجام خدمت در ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به دنبال اعتراضات خلبانان ارتش رژیم صهیونیستی به طرح جنجالی کابینه نتانیاهو درباره اصلاحات قضایی، صدها تن از پزشکان نظامی ارتش رژیم صهیونیستی انصراف خود از انجام خدمت اعلام کردند.

منابع عبری زبان می‌گویند که ۳۰۰ پزشک نظامی در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو، از خدمت در ارتش انصراف دادند.

به گزارش شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، ۲۵۰ نفر از نیروهای ذخیره یگان سیرت متکال به فرماندهان خود ابلاغ کرده‌اند که در صورت ادامه و تصویب این طرح، حاضر به خدمت نظامی نخواهند بود.

در همین راستا، شبکه عبری زبان کان هم تاکید کرد که ۱۰۶ نفر از خلبانان و افسران ذخیره نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از حضور در دوره‌های آموزشی نظامی به سبب طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو امتناع کرده‌اند.

به رغم گسترش دامنه اعتراضات علیه طرح اصلاحات قضایی، نتانیاهو روز گذشته اعلام کرد که تصمیمی برای عقب‌نشینی ندارد و همچنان به دنبال تصویب این طرح خواهد بود.

حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اعتراضات خلبانان و نیروهای اطلاعاتی سابق موجب توقف طرح اصلاحات قضایی نخواهد شد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

بیشتر بخوانید  به بهانه سالروز ثبت جهانی میراث طبیعی ایران؛ الزامات جنگ با آتش و تبر در جنگل‌های هیرکانی/ جنگل‌ها هوشمند شدند