۱۴۰۳-۰۲-۰۹ ۲:۵۹ ق.ظ

اختصاصی|صبحانه کاری خاندوزی و فرزین درباره بانکهای ناتراز/ ماموریت مشترک رسیدگی به تخلفات بانکها- اخبار اقتصاد ایران – اخبار اقتصادی تسنیم

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، احسان خاندوزی و  محمدرضا فرزین در یک نشست مشترک که روز چهارشنبه برگزار شد در راستای هم افزایی به منظور پیگیری و حل چالش های نظام بانکی به تبادل نظر پرداختند.

لازم به ذکر است، رئیس‌جمهور در جلسه روز گذشته هیئت دولت ماموریت مشترک تعیین تکلیف و رسیدگی به عملکرد برخی بانک‌های متخلف را به خاندوزی و فرزین سپرد.

حجت الاسلام رئیسی همچنین از وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی خواسته که ابعاد و جزئیات اقدامات صورت گرفته در مسیر و روند کاهش تورم را با عنایت به شعار سال، به شکل دقیق برای رسانه‌ها و مردم تبیین کنند.

گفتنی است، بانک‌های ناتراز به دو دسته بانک‌های «ناتراز ناسالم» و «ناتراز قابل احیا» تقسیم می‌شوند که طبق اعلام بانک مرکزی برای بانک‌های ناتراز قابل احیا یک برنامه اصلاحی تدوین شده و برای بانک‌های ناتراز ناسالم ضمن تدوین برنامه اصلاح، زمانبندی اصلاح نیز دیده شده است و در نتیجه اجرای آن این بانک ها  به سمت شفافیت و حل مشکلات ساختاری و ناترازی حرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

بیشتر بخوانید  نگاهی به تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه/ موازنه‌ وحشت چگونه به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد؟