۱۴۰۳-۰۲-۳۱ ۳:۳۸ ق.ظ

نقشه ایران اسلامی روی دیوار اتاق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی

به گزارش مهدنو به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ۲۶  ژانویه سال ۲۰۲۱ (۷ بهمن ۱۳۹۹) بود که ژنرال کوخاوی، فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در موسسه مطالعات امنیت ملی گفت به این ارتش دستور داده خود را برای یک حمله احتمالی علیه ایران در سال آینده آماده کند. کوخاوی از دستور خود به ارتش برای آماده شدن به منظور انجام تعدادی برنامه عملیاتی خبر داده بود و گفته بود ما روی این برنامه‌ها کار می‌کنیم، اما تصمیم‌گیری بر عهده رهبران سیاسی است.

این سخنان این ژنرال بلندپایه صهیونیستی در حالی عنوان می‌شد که یقینا آن‌ها هرگز تصور نمی‌کردند که درست چند ماه بعد در داخل سرزمین‌های اشغالی با موشک‌های کسانی که قبلا با سنگ با آن‌ها مبارزه می‌کردند غافلگیر شوند. گرو‌های مقاومت طی دو هفته نبرد یکی از مجهزترین ارتش‌های جهان را که از پیشرفته‌ترین و بروزترین تجیهزات نظامی جهان برخوردار است زمین گیر کردند. حالا دیگر کسانی که سرزمین مادری آن‌ها توسط یک رژیم غاصب غصب شده بود سنگ در دست نداشتند، بلکه پاسخ به اشغال، تجاوزگری، بمباران و کشتار کودکان و زنان، باران موشک‌هایی شد که کابوس رژیم صهیونیستی را رقم زد تا جایی که ناچار به پذیرش آتش بس شدند.

بنیامین نتانیاهو و فرماندهان ارتش اسرائیل که سودای جنگ با ایران را در سر می‌پروراندند حالا خود را در محاصره موشک‌های مردم مظلومی می‌بینند که با حمایت ایران تا آزادی قدس و بازپس گیری وطن مادری شان از پا نخواهند نشست. بی جهت نیست ایران تبدیل به کابوس شب و روز بنیامین نتانیاهو شده است. در ادامه تصویری از نقشه ایران در اتاق نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیست که در فضای مجازی داغ شده است را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید  جناب وزیر ۴۰ نوازنده اخراجی ارکستر سمفونیک تهران را بازگردانید!

تصویر نقشه ایران در اتاق نتانیاهو

انتهای پیام/