۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۱۰:۳۶ ب.ظ

رونمایی از ساکت ‌ترین الهامی تاریخ! (عکس)

[ad_1]

کد خبر : ۱۹۵۶۷۸۸ | ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۲۹ | ۴۵۶ بازدید | ۱ دیدگاه

سرمربی مسی‌ها با شرایط خاص لب خط ایستاد

ساکت الهامی خاص‌ترین روزهای مربیگری خود را سپری می‌کند؛ او در بازی گذشته تیمش مقابل هوادار هم بسیار آرام بود.

رونمایی از ساکت ‌ترین الهامی تاریخ! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی مسی‌ها در شرایطی عصر روز پنجشنبه روی نیمکت تیمش نشست که مشخصا از نظر روحی شرایط مناسبی نداشت. ساکت الهامی که اخیرا عموی خود را در حادثه ریزش ساختمان‌های ناایمن از دست داده، با گذشت چند روز هنوز نتوانسته این غم بزرگ را از ذهن پاک کند و در جریان بازی با هوادار هم این مسئله مشهود بود.

الهامی در شرایطی مقابل تیم سابق خود قرار گرفت که از چهره او می شد وضعیت روحی نامناسبی که داشت را متوجه شد. الهامی حتی در مراسم تجلیلی که باشگاه هوادار برای او گرفته بود هم چندان شرایط روحی مناسبی نداشت و در طول ۹۰ دقیقه نیز کنار زمین بسیار آرام بود.

1908362

سرمربی باتجربه لیگ برتر در طول ۹۰ دقیقه خیلی کم با کسی صحبت کرد؛ او حتی کمتر با بازیکنانش هم به صحبت می‌پرداخت و در دقایق زیادی دستیاران الهامی وظیفه انتقال دستورات فنی را برعهده داشتند.

الهامی که همواره کنار زمین پرجنب و جوش ظاهر می‌شود، شاید بتوان گفت آرام و ساکت‌ترین روز دوران مربیگری خود را سپری کرد. سرمربی مس حتی در روزی که سجاد شهباززاده با کارت قرمز مستقیم بیژن حیدری روبه رو شد هم به عملکرد تیم داوری اعتراضی نکرد تا یک روی دیگر را از خودش به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید  اختصاصی - سهمیه خرید لیگ برتری نامحدود شد!
1908363

با همه این مسائل الهامی از یک بازی سخت بیرون از خانه و در حالی که تیمش از دقیقه ۷۰ ده نفره شده بود، یک امتیاز دشت کرد و حالا مسی‌ها را برای مسابقه هفته دوم با نساجی آماده خواهد کرد. او امید زیادی دارد تا در دومین بازی فصل اولین برد را کسب کند و با شرایط روحی بهتری برای مسابقات بعدی آماده شود.

1908361

عکس‌ها: امیرحسین خیرخواه


[ad_2]
Source link