به گزارش مهدنو به نقل از سرویس ورزش مشرق – لیگ برتر بیستم به هفته‌های پایانی نزدیک شده و تیمها به قهرمانی، کسب سهمیه و از آن سو به سقوط نزدیک شده‌اند تا در ادامه شاهد ۸ هفته نفس‌گیر در لیگ باشیم.

با پیروزی پرسپولیس در روز جمعه در دربی ۹۵ این تیم دوباره به صدر جدول بازگشت و حالا بیش از پیش به کسب پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر نزدیک شده است؛ از آن سو سپاهان با محرم نویدکیا به روزهای اوج بازگشته و جدی‌ترین رقیب شاگردان یحیی گل‌محمدی به حساب می‌آید. در این گزارش قصد داریم به بازی‌های باقی‌ مانده پرسپولیس و سپاهان که جدی ترین مدعیان قهرمانی محسوب می شوند بپردازیم تا شاید بتوان تا حدودی قهرمان جدید لیگ را حدس زد.

* شرایط تقریبا برابر پرسپولیس و سپاهان در ادامه لیگ

در ادامه مسابقات لیگ سپاهان به ترتیب با مس رفسنجان (امروز)،  فولاد خوزستان، ماشین سازی تبریز، پیکان، صنعت نفت آبادان، پدیده، ذوب آهن و استقلال بازی خواهد کرد.

پرسپولیس هم به ترتیب ۸ بازی با ذوب آهن (معوقه از هفته ۲۱)، مس رفسنجان، گل گهر، فولاد خوزستان، آلومینیوم اراک، ماشین سازی تبریز، تراکتور، پیکان خواهد داشت.

سپاهان در ۴ بازی (مس، ماشین سازی، صنعت نفت و ذوب آهن) میزبان خواهد بود و در ۴ دیدار (فولاد، پیکان، پدیده و استقلال) باید به زمین حریفان برود.

در مقابل پرسپولیس هم در ۳ بازی (گل گهر، آلومینیوم و تراکتور) در ورزشگاه آزادی به میدان خواهد رفت و در ۵ مسابقه هم ( ذوب آهن، مس رفسنجان، فولاد، ماشین سازی و پیکان) میهمان خواهد بود.

* گره سرنوشت یحیی و محرم به ۴ تیم

یحیی و محرم در ادامه لیگ ۴ رقیب مشترک خواهند داشت که از قضا ۲ نفر از آنها استقلالی هستند، یکی دیگر پرسپولیسی است و دیگری ذوبی که سرنوشت لیگ تا حدودی به آنها گره خورده است. فولاد با جواد نکونام، ماشین سازی با علیرضا اکبرپور، پیکان با مهدی تارتار و ذوب آهن با مجتبی حسینی رقیبان مشترک سپاهان و پرسپولیس در راه قهرمانی خواهند بود.

* پرسپولیس و امید به تکرار نتایج دور رفت

پرسپولیس

پرسپولیس ۱ – ۱ ذوب آهن

پرسپولیس ۱ – ۰ مس رفسنجان

گل گهر ۰ – ۵ پرسپولیس

پرسپولیس ۲ – ۱ فولاد

آلومینیوم ۲ – ۱ پرسپولیس

پرسپولیس ۲ – ۱ ماشین سازی

تراکتور ۰ – ۱ پرسپولیس

پرسپولیس ۱ – ۰ پیکان

پرسپولیس با تکرار نتایج بازی‌های رفت در ادامه لیگ ۶ برد، یک تساوی و تنها یک باخت خواهد داشت که در این صورت با کسب ۱۹ امتیاز و به امتیاز ۶۴ در روز پایانی لیگ بیستم خواهد رسید.

سپاهان

مس رفسنجان ۱ – ۲ سپاهان

سپاهان ۱ – ۱ فولاد

ماشین سازی ۳ – ۳ سپاهان

سپاهان ۲ – ۱ پیکان

صنعت نفت ۱ – ۲ سپاهان

سپاهان ۱ – ۳ پدیده

ذوب آهن ۱ – ۳ سپاهان

سپاهان ۲ – ۰ استقلال

شاگردان محرم نویدکیا با تکرار نتایج بازی‌های رفت در ادامه لیگ ۵ برد، ۲ تساوی و یک شکست خواهند داشت و با این نتایج ۶۲ امتیازی خواهند شد که این یعنی سپاهان با امید به تکرار نتایج رفت قافیه را به پرسپولیس می‌بازد و شاگردان یحیی قهرمان خواهند شد.

البته این ها همه محاسبات و پیش فرض های روی کاغذ است و قطعا شرایط در دور برگشت و هفته های پایانی با دور رفت کاملا متفاوت خواهد بود و یک اشتباه از سوی هر تیم می تواند به از دست دادن قهرمانی منجر شود.

۸ خوان پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی/ نقش تعیین کننده استقلال در تعیین قهرمان لیگ بیستم +جدول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نيك شقروات arabpussyporn.com سكس صديق الام mallu kambi kadhakal xshaker.net desi couple xnxx isso mou kudokitai hentaifile.com ikkyuu nyuukon 4 نيك مدارس x-arab.com مواقع نسوانجى 神待ち掲示板 javmovie.pro 初撮り♥完全顔出し♥アイドル級に可愛いゆるふわ美少女18歳が卒業記念に人生初の生セックス♥透けるような色白美肌スレンダーボディを紅潮させて膣アクメ♥可愛い顔してご奉仕汁だくフェラがエロすぎます♥♥ anne curtis marathon teleseryepinoytv.com abot kamay na pangarap march 27 2023 www sex videos com zotporn.net patna ka sex video نيك براحه hqtube.pro سكس امهات فى الحمام افلام متعة جنسية sosiano.com طياز عربية كبيرة sex video hd new momsporn.mobi saudisex broken marriage vow april 25 2022 full episode pinoyteleseryehd.net mano po legacy episode 1 sword art online hentai comic streamhentai.net razer1911 افلام سكس كامله مترجمه xunleimi.org سكس بنت مصر marathikamsutra soloporntrends.com mallu actress clips very tight pussy stripmovs.net sexy home vids