به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری‌آنلاین، تیم‌های ملی فوتبال زنان آمریکا و نیوزلند درحالی در رقابت‌های Sheppeleves کاپشاید به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک حادثه باورنکردنی در تاریخ فوتبال همراه شد.

«مایکلا مور» بازیکن تیم ملی زنان نیوزیلند در جریان این دیدار در فاصله تنها ۳۶ دقیقه در نیمه اول در باز کردن دروازه تیمش هت‌تریک کرد و این تنها نکته عجیب این اتفاق نبود، چرا که او موفق به ثبت پرفکت هت‌تریک شد. زمانی که بازیکنی در دنیای فوتبال موفق شد سه گل به سه شکل مختلف با پای راست، پای چپ و ضربه سر به ثمر برساند به این موفقیت او با اصلاح پرفکت هت‌تریک اشاره می‌کنند. اولین گل به خودی مور در حالی به ثمر رسید که تنها پنج دقیقه از آغاز این بازی گذشته بود و او دروازه تیمش را با پای راست باز کرد. گل به خودی بعدی در فاصله یک دقیقه پس از گل اولش و با ضربه سر بود و پس از آن نیز با پای چپ توانست هت‌تریکش در گل به خودی را تکمیل کند تا تیم ملی آمریکا بدون هیچ تلاش خاصی در نیمه اول با سه گل از حریفش پیش افتاده باشد. سرمربی تیم ملی زنان نیوزیلند در دقیقه ۴۰ او را از زمین بازی بیرون کشید و مور با چهره‌ای ناراحت و درهم در میان تلاش هم تیمی‌هایش برای دلداری دادن به او روی نیمکت تیمش نشست. این مدافع ۲۵ ساله یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی نیوزیلند به حساب می‌آید و ۴۸ بازی ملی در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است. او در سال ۲۰۲۰ موفق شده بود توجه تیم زنان لیورپول را جلب کرده و به این تیم ملحق شود.

نهایتا تیم ملی آمریکا در نیمه دوم این بازی موفق شد دو گلی توسط اشلی هچ و مالوری پاف به ثمر برساند و در نهایت با نتیجه ۰-۵ در این دیدار به پیروزی برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نيك شقروات arabpussyporn.com سكس صديق الام mallu kambi kadhakal xshaker.net desi couple xnxx isso mou kudokitai hentaifile.com ikkyuu nyuukon 4 نيك مدارس x-arab.com مواقع نسوانجى 神待ち掲示板 javmovie.pro 初撮り♥完全顔出し♥アイドル級に可愛いゆるふわ美少女18歳が卒業記念に人生初の生セックス♥透けるような色白美肌スレンダーボディを紅潮させて膣アクメ♥可愛い顔してご奉仕汁だくフェラがエロすぎます♥♥ anne curtis marathon teleseryepinoytv.com abot kamay na pangarap march 27 2023 www sex videos com zotporn.net patna ka sex video نيك براحه hqtube.pro سكس امهات فى الحمام افلام متعة جنسية sosiano.com طياز عربية كبيرة sex video hd new momsporn.mobi saudisex broken marriage vow april 25 2022 full episode pinoyteleseryehd.net mano po legacy episode 1 sword art online hentai comic streamhentai.net razer1911 افلام سكس كامله مترجمه xunleimi.org سكس بنت مصر marathikamsutra soloporntrends.com mallu actress clips very tight pussy stripmovs.net sexy home vids