[ad_1]

کد خبر : 1968371 | 05 مهر 1402 ساعت 06:45 | 4.5K بازدید | 3 دیدگاه

خروج سرلک از ترکیب اصلی؛

تیم پرسپولیس روز گذشته با دو هافبک دفاعی مقابل نساجی به میدان رفت.

یحیی به ارنج تیم بازنده دست نزد!

به گزارش “ورزش سه”، تیم پرسپولیس در حالی برابر نساجی شکست خورد که در این بازی سه ملی‌پوش تیم امید به همراه مصدومان را در اختیار نداشت تا یحیی به نوعی چندان امکان تغییرات در این بازی را نداشته باشد.

بولت پرسپولیسبا این حال نکته مهم این است که در این بازی سرمربی سرخپوشان دوباره از سیستم 4-2-3-1 استفاده کرد تا همچون دیدار با النصر از دو هافبک دفاعی در خط میانی استفاده کرده باشد.

بولت پرسپولیساین در حالی است که باتوجه به محرومیت میلاد سرلک، در این بازی مسعود ریگی به همراه سینا اسدبیگی در این پست بازی کردند تا آماده اولین زوج‌سازی خود با پیراهن پرسپولیس بشوند.

بولت پرسپولیسمصدومیت وحید امیری و مهدی ترابی باعث شد تا امید عالیشاه در سمت چپ قرار بگیرد که البته با توجه به بهبود ترابی، احتمالا ستاره سرخپوشان برای بازی الدحیل به پست خود بازخواهد گشت.

بولت پرسپولیسدر جناح راست سعید صادقی به میدان رفت که در فصل جاری عملکرد چندان خوبی نداشته، اما با این حال تنها هافبک راست سرخپوشان محسوب می‌شود و در بازی الدحیل هم شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی دارد.

بولت پرسپولیسنکته مهم اینکه سروش رفیعی در این بازی به عنوان هافبک مرکزی و هجومی بازی کرد تا در جایی باشد که بازی قبلی وحید امیری به میدان رفت. البته او نقشی متفاوت داشت و مشخص نیست بعد از بازگشت محمد عمری و یاسین سلمانی هم در این پست باقی خواهد ماند یا خیر.

1920567

بولت پرسپولیسشهاب زاهدی نیز تک مهاجم سرخپوشان بود که البته فرصت چندانی هم برای گلزنی پیدا نکرد تا یک بار دیگر بدون گل زده زمین را ترک کند.


[ad_2]
Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نيك شقروات arabpussyporn.com سكس صديق الام mallu kambi kadhakal xshaker.net desi couple xnxx isso mou kudokitai hentaifile.com ikkyuu nyuukon 4 نيك مدارس x-arab.com مواقع نسوانجى 神待ち掲示板 javmovie.pro 初撮り♥完全顔出し♥アイドル級に可愛いゆるふわ美少女18歳が卒業記念に人生初の生セックス♥透けるような色白美肌スレンダーボディを紅潮させて膣アクメ♥可愛い顔してご奉仕汁だくフェラがエロすぎます♥♥ anne curtis marathon teleseryepinoytv.com abot kamay na pangarap march 27 2023 www sex videos com zotporn.net patna ka sex video نيك براحه hqtube.pro سكس امهات فى الحمام افلام متعة جنسية sosiano.com طياز عربية كبيرة sex video hd new momsporn.mobi saudisex broken marriage vow april 25 2022 full episode pinoyteleseryehd.net mano po legacy episode 1 sword art online hentai comic streamhentai.net razer1911 افلام سكس كامله مترجمه xunleimi.org سكس بنت مصر marathikamsutra soloporntrends.com mallu actress clips very tight pussy stripmovs.net sexy home vids