[ad_1]

کد خبر : 1956001 | 18 مرداد 1402 ساعت 04:16 | 826 بازدید | 3 دیدگاه

شروع کار طوفانی در ورزشگاه کاظمی؛

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نشستی خبرساز را در اولین کنفرانس خبری خود درفصل جدید که برخلاف میل سازمان لیگ در ورزشگاه کاظمی برگزار شد، پشت سر گذاشت.

نیش و کنایه‌های یحیی به سپاهان، خطیر و نصیرزاده

به گزارش “ورزش‌ سه”، صحبت‌های یحیی ‌گل‌محمدی در نشست خبری با انتقاد شدید نسبت به عدم حضور هواداران در اولین بازی پرسپولیس که فصل گذشته موفق به کسب 2 گانه شده، آغاز شد و در ادامه او علی خطیر، هوشنگ نصیرزاده و باشگاه سپاهان را نیز از گزند انتقادات و کنایه‌های خود در امان نگذاشت.

گل‌‍محمدی در پاسخ به سوالی درباره ناکامی مدیران باشگاه در جذب مهاجم خارجی به باشگاه سپاهان تاخت و به صورت غیرمستقیم از آنها نام برد. سرمربی پرسپولیس در این بخش از صحبت‌هایش بیان کرد که پرسپولیس یک باشگاه دولتی است و مانند برخی از باشگاه‌ها نیست که از کارخانه اتزاق می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس در این باره گفت: «درآمد سایر کشورها را می‌دانید که حق پخش و سایر مسائل است اما اینجا متاسفانه دست و بال باشگاه بسته است. منابع دیگر هم نداریم، یک باشگاهی هست که از کارخانه درآمدزایی دارد، اما ما باشگاه دولتی هستیم که چشممان به این است که چه کسی می‌آید تبلیغ جلو و پشت پیراهن ما را بگیرد. با این حال ما تلاش می‌کنیم نقاط ضعفمان را بیشتر کنیم ولی واقعا این کار منابع مالی نیاز دارد و باید بودجه مشخص داشته باشیم.»

گل‌محمدی که آرام و شمرده ولی تند و نیش‌دار حرف می‌زد، در قسمت دیگری از نشست خود به قوانین جدید تاخت و تصمیمات علی خطیر و هوشنگ نصیرزاده که در هنگام تدوین مقررات جدید، عضو کمیته تدوین مقررات بودند و پس از انتخاب به عنوان مدیرعاملان استقلال و تراکتور به دنبال تغییر قوانین هستند را به چالش کشید.

سرمربی پرسپولیس در این باره نیز اینطور جملات خود را کنار هم چید تا به تصمیمات جنجالی خطیر و نصیرزاده برسد: «(با تاکید) یک ضربه مهلک بود. نه فقط به تیم ما و به تیم‌های دیگر هم اینطور بود. تصمیمات ما باید به نفع فوتبال باشد. فوتبالیست‌ها بخشی از فوتبال نیستند؟ آنها هم زندگی دارند و بخشی از این فوتبال هستند. آنها می‌توانستند بین تیم‌های پایین‌تر قرار بگیرند و این قوانینی که گذاشته شد، هدفش را من نفهمیدم و متوجه نشدم. آیا بحث هزینه بود؟ آیا بحث این بود که بازیکن جوان بالا بیاید؟ اما این اتفاق نیفتاده. این اتفاق نیفتاده و از آن طرف خیلی از بازیکنان بیرون ماندند و من این را یکی دو ماه پیش هم پیش‌بینی کردم. خودشان قوانین را نوشتند و بعد رفتند به عنوان مدیر در مسند یک باشگاه قرار گرفتند، دیدند اِ کار سخت شد! بعد آمدند قوانین را تغییر دادند.»


[ad_2]
Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نيك شقروات arabpussyporn.com سكس صديق الام mallu kambi kadhakal xshaker.net desi couple xnxx isso mou kudokitai hentaifile.com ikkyuu nyuukon 4 نيك مدارس x-arab.com مواقع نسوانجى 神待ち掲示板 javmovie.pro 初撮り♥完全顔出し♥アイドル級に可愛いゆるふわ美少女18歳が卒業記念に人生初の生セックス♥透けるような色白美肌スレンダーボディを紅潮させて膣アクメ♥可愛い顔してご奉仕汁だくフェラがエロすぎます♥♥ anne curtis marathon teleseryepinoytv.com abot kamay na pangarap march 27 2023 www sex videos com zotporn.net patna ka sex video نيك براحه hqtube.pro سكس امهات فى الحمام افلام متعة جنسية sosiano.com طياز عربية كبيرة sex video hd new momsporn.mobi saudisex broken marriage vow april 25 2022 full episode pinoyteleseryehd.net mano po legacy episode 1 sword art online hentai comic streamhentai.net razer1911 افلام سكس كامله مترجمه xunleimi.org سكس بنت مصر marathikamsutra soloporntrends.com mallu actress clips very tight pussy stripmovs.net sexy home vids