به گزارش مهدنو به نقل از حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران،به نقل از  اسپوتنیک، کاربر پرتال چینی Sohu پنج نشانه ماهی را نام برد که در صورت وجود نباید خورد.

این نویسنده می‌گوید ماهی حاوی بسیاری از مواد مفید برای بدن است. با این حال در هنگام ذخیره سازی به سرعت خراب می‌شود، طعم و مزه را از دست می‌دهد و خواص مضر پیدا می‌کند. علاوه بر این بسیاری از فروشندگان، همانطور که در این نشریه ذکر شده است، در حال تلاش برای فروش ماهی‌های خراب شده هستند. بنابراین، او پنج نشانه را نام برد که در صورت مشاهده آن‌ها بهتر است آن ماهی را نخرید.

– ابتدا توجه به چشم ماهی توصیه می‌شود. اگر آن‌ها دیگر درخشش ندارند و کدر به نظر می‌رسند، این بدان معنی است که محصول مدت هاست روی پیشخوان بوده است. خوردن چنین ماهی‌هایی می‌تواند برای سلامتی مضر باشد.

– هنگام خرید، باید با انگشت بر روی آن فشار داد. اگر ماهی الاستیک است، این نشان دهنده طراوت نسبی محصول است، در غیر این صورت بهتر است از آن خودداری کنید.

– می‌توانید طراوت و شادابی یک ماهی را از طریق رنگ آبشش درک کنید. آبشش قرمز تیره و غیر براق از یک محصول مانده صحبت می‌کنند. ماهی‌هایی با آبشش‌های براق قرمز روشن را می‌توان خریداری کرد و خورد.

– به یکپارچگی دم توجه کنید. نبود این بخش یا نارسایی آن شاید نشان دهنده ماهی بیمار باشد که در صورت خوردن می‌تواند به بدن آسیب برساند.

– یک محصول تازه بوی گل و لای یا فلس ماهی می‌دهد و محصول مانده بوی شدید خاصی از آن ساطع می‌شود.  چنین محصولی حتی با تخفیف بسیار زیاد ارزش خرید ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نيك شقروات arabpussyporn.com سكس صديق الام mallu kambi kadhakal xshaker.net desi couple xnxx isso mou kudokitai hentaifile.com ikkyuu nyuukon 4 نيك مدارس x-arab.com مواقع نسوانجى 神待ち掲示板 javmovie.pro 初撮り♥完全顔出し♥アイドル級に可愛いゆるふわ美少女18歳が卒業記念に人生初の生セックス♥透けるような色白美肌スレンダーボディを紅潮させて膣アクメ♥可愛い顔してご奉仕汁だくフェラがエロすぎます♥♥ anne curtis marathon teleseryepinoytv.com abot kamay na pangarap march 27 2023 www sex videos com zotporn.net patna ka sex video نيك براحه hqtube.pro سكس امهات فى الحمام افلام متعة جنسية sosiano.com طياز عربية كبيرة sex video hd new momsporn.mobi saudisex broken marriage vow april 25 2022 full episode pinoyteleseryehd.net mano po legacy episode 1 sword art online hentai comic streamhentai.net razer1911 افلام سكس كامله مترجمه xunleimi.org سكس بنت مصر marathikamsutra soloporntrends.com mallu actress clips very tight pussy stripmovs.net sexy home vids