تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6

عملیات راما” اسرائیل را در شوک فرو برد/ ورود ۳ جوان فلسطینی به پایگاه صهیونیست‌ها

  • کد خبر : 3703
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
در حالی که سربازان صهیونیست پایگاه راما در خواب بوده‌اند؛ ۳ جوان فلسطینی به مدت ۲ ساعت در جستجوی سلاح در این پایگاه بوده‌اند.

رادیو اسرائیل گزارش داد که ۳ جوان فلسطینی در بامداد امروز (پنجشنبه) به پایگاه راما در قرارگاه منطقه‌ای بنیامین در رام‌ا… نفوذ کرده و به مدت ۲ ساعت آزادانه و بدون مزاحمت در این محل به جستجوی سلاح پرداختند و سپس محل را ترک کردند.

به گزارش شفقنا به نقل از المیادین، این نفوذ در حالی صورت گرفته است که ده‌ها سرباز صهیونیست و نیروی مرزبانی این رژیم در همان محل در خواب به سر می‌بردند و کسی نتوانسته این ۳ جوان را رصد کند.

رادیو اسرائیل این اتفاق را یک شکست توصیف کرده است.

بر اساس گزارش رادیوی مذکور، این ۳ جوان فلسطینی پس از عبور از دیوار حائل بدون اینکه تشخیص داده شوند به قصد غنیمت‌گرفتن تجهیزات جنگی وارد محل (پادگان اسرائیلی) شدند و در حوالی ۵ صبح امروز به طور اتفاقی توسط یک سرباز زن شناسایی شدند که با فریاد خواستار کمک شد، اما این ۳ جوان توانستند به سلامت محل را ترک کنند.

گفته می‌شود نیروهای صهیونیست در تلاش برای یافتن این ۳ جوان ناشناس وارد روستای جبع که روبروی پایگاه مذکور قرار دارد، شدند اما تا این لحظه نتوانسته‌اند کسی را بازداشت کنند.

پلیس رژیم اشغالگر در بیانیه ای گفته است که گارد مرزی به این اتفاق به عنوان یک تهدید می نگرد. فرمانده گارد مرزی هم خواستار انجام تحقیقات جامع در خصوص این اتفاق شده است! [۱]

 

"عملیات راما" اسرائیل را در شوک فرو برد/ ورود ۳ جوان فلسطینی به پایگاه صهیونیست‌ها

 

*بایستی دقت کرد که این رخداد در پایگاه نظامی رژیمی رخ داده که بر اساس تئوری‌های امنیتی نظام جمهوری اسلامی ایران قرار است طی چند سال آینده مضمحل و محو شود.

بیشتر بخوانید:   فحاشی مدیری که از همه جای جمهوری اسلامی پول گرفت/ نهادهای اطلاعاتی چه کار می کنند؟- اخبار اقتصاد ایران - اخبار اقتصادی تسنیم

رژیمی جعلی و آپارتایدی که البته همواره تقلا می‌کند ضعف و انکسار خود را با مقولاتی مثل تهدید هژمونی بزرگی مثل ایران بپوشاند اما به قول حکیمی از تار عنکبوت هم سست‌تر است.

و چه مثالی بهتر از اینکه ۳ جوان توانسته‌اند با ذکاوت خاص خود وارد یک پایگاه بزرگ این رژیمِ سست‌تر از خانه عنکبوت شوند و همه پروتکل‌های امنیتی و نظامی آنرا به سخره بگیرند.

در واقع این ۳ جوان فلسطینی اگر حتی یک سلاح را هم از پادگان مذکور خارج نکرده باشند (که بعید به نظر می‌رسد این خبر صحیح باشد!) اما اقدام شجاعانه آنها تا همینجا یک پیروزی بزرگ علیه رژیم صهیونیستی بوده است.

پیروزی بزرگی که چه بسا تأثیرات آن از انجام یک یا چند عملیات شهادت‌طلبانه هم بیشتر بوده باشد…

اسرائیل طی سال‌ها و بلکه ماه‌های اخیر با حفره‌های امنیتی عمیق و بیشتری مواجه شده است. از فرار زندانیان فلسطینی تا ظهور عملیات‌های استشهادی مسلحانه در عمق سرزمین‌های اشغالی و تا اقدام اخیر و قدم زدن آزادانه چند جوان فلسطینی در یک پایگاه نظامی.

باید دانست که اسرائیلی‌ها پیش از این نیز با چند عملیات هدایت شده از سوی گروه‌های مقاومت مواجه شده‌اند که طی این عملیات‌ها چریک‌های مقاومت توانسته‌اند به عمق استحکامات صهیونیست‌ها نفوذ کنند.

اما “عملیات راما” نشان داد که صهیونیست‌ها اساسا در سطحی از خردمندی و قدرت نیستند که حتی بتوانند حفره‌های امنیتی واضح خود را بپوشانند و از بروز رخدادهای امنیتی علیه خود جلوگیری کنند. چه رسد به اینکه بخواهند با هژمونی بزرگ ایران و محور مقاومت هماوردی کنند و یا حریف قابل ذکری برای موشک‌ها باشند.

بیشتر بخوانید:   سقوط هواپیما روی سقف خانه‌ای در آمریکا

عملیات راما پس از آن رخ می‌دهد که صهیونیست‌ها اخیرا یک بانوی خبرنگار (شیرین ابوعاقله) ‌ را در سرزمین‌های اشغالی کشتند و همچنین برخی فرماندهان مقاومت مثل “یحیی السنوار” را نیز تهدید به ترور کردند.

اخیرا نیز یکی از نیروهای محور مقاومت در تهران ترور شد که برخی محافل خبری طراحی این عملیات را به صهیونیست‌ها نسبت داده‌اند.

در عین حال برخی محافل تحلیلی معتقدند مسیر ورود سلاح به کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی هموارتر شده است.

آنچه که امروز در رام‌ا… اتفاق افتاد فقط با یک جمله قابل تفسیر است:

اسرائیل محو خواهد شد…

لینک کوتاه : https://mahdno.ir/?p=3703

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.