دادستان کل کشور گفت: کیفرخواست پرونده جنایات منافقین با ۷۰۰ صفحه به دادگاه رفته که امیدواریم دادگاه با دقت این مسئله را بررسی کند.

 

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ایران یکی از مدعیان جدی مقابله با جریان نفاق است که متاسفانه حمایت‌های بی در و پیکر استکبار غرب از منافقین در اوایل انقلاب و سال‌های بعد از آن خصوصا از سال ۶۰ به بعد تا کنون ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از پیگیری جنایات منافقین کوتاه نخواهیم آمد گفت: جنایاتی که این جانیان به همراه عوامل دیگر استکبار انجام دادند منجر به شهادت ۱۷ هزار نفر از عزیزان کشور ایران شده است.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: مقابله با منافقین و پیگیری پرونده جنایت‌های آن‌ها مسئله‌ای است که ملت ایران، نظام جمهوری اسلامی ایران و دستگاه قضایی از آن کوتاه نخواهد آمد و تا کنون کار‌های خوبی انجام شده و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شده است.

وی افزود: این پرونده با یک کیفرخواست ۷۰۰ صفحه‌ای به دادگاه رفته که امیدواریم دادگاه با دقت این مسئله را بررسی و همه عناصری که در این جنایات مرتبط بودند و مرتکب جنایت شدند را به سزای اعمالشان برسانند.

دادستان کل کشور در پایان گفت: دنیا شاهد است، جریان نفاق که همه استکبار به دنبال آن بود هم در زمانی که در ایران جنایت می‌کردند و هم بعد از رفتن از ایران و آنچه استکبار در توانش بود از آن‌ها حمایت کرد.

وی گفت: بالاخره اخیرا در ۳۰ خرداد امسال، این جنایتکاران با تیر غیب مواجه شدند و ان‌شاءالله مسائل اخیر آغازی برای نابودی این گروهک‌ها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نيك شقروات arabpussyporn.com سكس صديق الام mallu kambi kadhakal xshaker.net desi couple xnxx isso mou kudokitai hentaifile.com ikkyuu nyuukon 4 نيك مدارس x-arab.com مواقع نسوانجى 神待ち掲示板 javmovie.pro 初撮り♥完全顔出し♥アイドル級に可愛いゆるふわ美少女18歳が卒業記念に人生初の生セックス♥透けるような色白美肌スレンダーボディを紅潮させて膣アクメ♥可愛い顔してご奉仕汁だくフェラがエロすぎます♥♥ anne curtis marathon teleseryepinoytv.com abot kamay na pangarap march 27 2023 www sex videos com zotporn.net patna ka sex video نيك براحه hqtube.pro سكس امهات فى الحمام افلام متعة جنسية sosiano.com طياز عربية كبيرة sex video hd new momsporn.mobi saudisex broken marriage vow april 25 2022 full episode pinoyteleseryehd.net mano po legacy episode 1 sword art online hentai comic streamhentai.net razer1911 افلام سكس كامله مترجمه xunleimi.org سكس بنت مصر marathikamsutra soloporntrends.com mallu actress clips very tight pussy stripmovs.net sexy home vids