[ad_1]

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، شبکه تلویزیون رسمی و سراسری رژیم صهیونیستی کان در گزارشی در این رابطه به نقل از منابع نظامی این رژیم خبر داد، دو موشک کورینت که حدود یک ماه پیش از جنوب لبنان به سوی شمال (فلسطین اشغالی) شلیک شده بودند، یک گشتی پیاده ارتش (رژیم صهیونیستی) و سه جیپ نظامی همراه آنها که در همان حوالی مشغول گشت زنی بودند را هدف قرار داده بودند.

روی شارون تهیه کننده این گزارش ادعا کرد این موشک‌ها می‌توانستند وضعیت در این منطقه را به نقطه جوش خود برسانند.

در ادامه گزارش آمده است، حدود یک ماه پیش بود که ارتش اسرائیل با انفجاری در منطقه مرزی با لبنان مواجه شد، ابتدا تصور بر این بود که یک گلوله خمپاره شلیک شده است اما تحقیقات تکمیلی نشان دادند که گلوله ضد تانک به سوی (فلسطین اشغالی) شلیک شده است که در دیوار حایل روستای الغجر منفجر شدند.

در این بین براساس اطلاعاتی که به بخش خبر شامگاهی شبکه کان (11) رسیده، تحقیقات تکمیلی ارتش، اطلاعات خطرناک تری را حاصل کرده است.

براساس نتایج این تحقیاقت که در اختیار کان قرار گرفته: این موشک ضد زره به سوی خودروهای گشتی ارتش (رژیم صهیونیستی) شلیک شده بودند و تیم شلیک کننده این موشک‌ها، واحد ضد تانک یکی از سازمان‌های فلسطینی است.

خبرنگار کان در ادامه ادعا کرد، براساس ارزیابی‌های ارتش شلیک صورت گرفته بدون هماهنگی و موافقت حزب الله صورت گرفته است و یکی از موشک‌ها به دیوار حایل در روستای الغجر اصابت کرده است.

کان با استناد به نظر کارشناسان نظامی صهیونیست افزود: در صورتی که این موشک‌ها به گشتی (صهیونیستی) اصابت می‌کرد ما در حال حاضر در میانه دوره درگیری بودیم، از اینرو باید گفت که ما در حال حاضر در اوج شرایط تنش در مرز شمالی قرار داریم.

در بخش دیگری از گزارش آمده است: اکنون مشخص شده است که ما تا آستانه درگیری پیش رفته بودیم، چون تحقیقات نشان می‌دهند که موشک‌ها قرار نبود به سوی دیوار شلیک شوند بلکه قرار بود گشتی پیاده ارتش اسرائیل را که حدود 10 نفر بودند با آن هدف قرار بگیرند.

نویسنده گزارش افزود: همانگونه که مشاهده می‌کنیم، گروه فلسطینی دارای توانمندی، انگیزه و شجاعت کافی انجام چنین کاری را دارد.

از سوی دیگر شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم شامگاه سه شنبه خبر داد، نظامیان اسرائیلی تحرکات یک گشتی از نیروهای ویژه حزب الله (رضوان) را در طول مرز رصد کرده‌اند.

این رسانه عبری زبان همچنین در گزارشی خبر داد، در یک نشست امنیتی که بین فرماندهان عالی رتبه ارتش (رژیم) اسرائیل و نخست وزیر این رژیم برگزار شد، فرماندهان ارتش به نتانیاهو هشدار دادند، هر نوع اقدام علیه حزب الله منجر به آغاز جنگی چند جبهه‌ای علیه اسرائیل خواهد شد.

این شبکه تلویزیونی صهیونیستی فاش کرد: جلسه مذکور 6 ساعت به طول انجامید و تمامی آن به افزایش تنش صورت گرفته در مرزهای شمالی (فلسطین اشغالی) اختصاص یافته بود.

در جریان این نشست فرماندهان ارتش به نخست وزیر و وزیران کابینه‌اش نسبت به دشواری‌های پیش بینی نتایج اقدام علیه حزب الله هشدار داده و خاطر نشان کردند، اقدام علیه سازمانی که رهبری آن را (سید حسن) نصر الله به عهده دارد می‌تواند منجر به تبعات بسیار وسیع تری از آنچه تصور می کنیم، شود.

شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز شامگاه سه شنبه ادعا کرد، تهدیدهایی که یواف گالانت عصر امروز در مرزهای شمالی (فلسطین اشغالی) علیه لبنان داشت، بی ارتباط با رسیدن اطلاعاتی در رابطه با برنامه‌های حزب الله بر علیه اسرائیل نیست.

در این بین امیر بوحبوط خبرنگار ارشد مسایل نظامی پایگاه خبری واللا نیوز در تویتر خود در واکنش به تهدیدهای گالانت به طنز نوشت: بکارگیری واژه‌های همچون بازگرداندن به عصر حجر دیگر از رنگ و رو رفته‌اند اینها همان اصطلاحاتی است که از سالیان گذشته سیاستمداران اسرائیلی آن را به کار می‌برند، چرا کمی از خودتان ابتکار نشان نمی‌دهید، اگر کمی تلاش کنید به جایی بر نخواهد خورد، فقط یادآوری می‌کنم که این نوع پیام از زمان آویو کوخافی در ریاست ستاد ارتش اسرائیل به گوش ساکنان جنوب لبنان رسیده است.

انتهای پیام/*

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نيك شقروات arabpussyporn.com سكس صديق الام mallu kambi kadhakal xshaker.net desi couple xnxx isso mou kudokitai hentaifile.com ikkyuu nyuukon 4 نيك مدارس x-arab.com مواقع نسوانجى 神待ち掲示板 javmovie.pro 初撮り♥完全顔出し♥アイドル級に可愛いゆるふわ美少女18歳が卒業記念に人生初の生セックス♥透けるような色白美肌スレンダーボディを紅潮させて膣アクメ♥可愛い顔してご奉仕汁だくフェラがエロすぎます♥♥ anne curtis marathon teleseryepinoytv.com abot kamay na pangarap march 27 2023 www sex videos com zotporn.net patna ka sex video نيك براحه hqtube.pro سكس امهات فى الحمام افلام متعة جنسية sosiano.com طياز عربية كبيرة sex video hd new momsporn.mobi saudisex broken marriage vow april 25 2022 full episode pinoyteleseryehd.net mano po legacy episode 1 sword art online hentai comic streamhentai.net razer1911 افلام سكس كامله مترجمه xunleimi.org سكس بنت مصر marathikamsutra soloporntrends.com mallu actress clips very tight pussy stripmovs.net sexy home vids