به گزارش خبرگزاری رویترز، انگلیس، رومانی و لیبریا در نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل ادعا کردند به احتمال زیاد ایران از یک یا چند هواپیمای بدون سرنشین (پهپاد) برای انجام حمله به نفتکش صهیونیستی در سواحل دریای عمان استفاده کرده است.

در ادامه این نامه به شورای امنیت سازمان ملل آمده است: این حمله امنیت حمل و نقل بین المللی را تهدید می‌کند و یک خطر بزرگ برای تجارت بین الملل و نقض آشکار قوانین بین المللی است.

انگلیس در این نامه مدعی شده است که این اقدام ایران باید توسط جامعه بین المللی به شدت محکوم شود.

نمایندگانی که این نامه انگلیس به شورای امنیت سازمان ملل را امضا کرده اند، گفتند انتظار می‌رود لندن این موضوع را در جلسه غیرعلنی شورای امنیت سازمان ملل که قرار است در روز‌های آینده تشکیل شود، پیگیری کند.

نمایندگان انگلیس، لیبریا و رومانی در این نامه تاکید کردند: انگلیس و رومانی به همراه شرکای منطقه‌ای و بین المللی خود تحقیقات کاملی در مورد این حمله انجام خواهند داد و مدارکی در این زمینه در روز‌های آینده در اختیار شورای امنیت قرار خواهد گرفت.

رژیم صهیونیستی هم در نامه‌ای جداگانه به شورای امنیت سازمان ملل گفته هر اقدامی را در جهت حفاظت از منافع شهروندانش با جدیت پیگیری خواهد کرد.

گیلعاد اردان، سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا و نماینده این رژیم در سازمان ملل مدعی شد: فعالیت‌های خصمانه و بی وقفه ایران در منطقه برای ما خطرآفرین است و ما انتظار داریم شورای امنیت سازمان ملل اقدامی مشخص در جهت کاهش این تهدید‌ها در منطقه انجام دهد.

با این حال، مقامات ایران طی روز‌های اخیر هرگونه دخالت در انفجار و حمله پهپادی به نفتکش “مرسر استریت” را رد کرده اند.

آمریکا و انگلیس در روز‌های گذشته اعلام کردند همراه با متحدان خود در منطقه و در جهان به این حمله پهپادی پاسخ خواهند داد. پنجشنبه گذشته یک نفتکش متعلق به یک شرکت صهیونیستی در سواحل عمان مورد حمله پهپادی قرار گرفت که در پی آن دو خدمه کشتی یکی انگلیسی و دیگری رومانیایی کشته شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نيك شقروات arabpussyporn.com سكس صديق الام mallu kambi kadhakal xshaker.net desi couple xnxx isso mou kudokitai hentaifile.com ikkyuu nyuukon 4 نيك مدارس x-arab.com مواقع نسوانجى 神待ち掲示板 javmovie.pro 初撮り♥完全顔出し♥アイドル級に可愛いゆるふわ美少女18歳が卒業記念に人生初の生セックス♥透けるような色白美肌スレンダーボディを紅潮させて膣アクメ♥可愛い顔してご奉仕汁だくフェラがエロすぎます♥♥ anne curtis marathon teleseryepinoytv.com abot kamay na pangarap march 27 2023 www sex videos com zotporn.net patna ka sex video نيك براحه hqtube.pro سكس امهات فى الحمام افلام متعة جنسية sosiano.com طياز عربية كبيرة sex video hd new momsporn.mobi saudisex broken marriage vow april 25 2022 full episode pinoyteleseryehd.net mano po legacy episode 1 sword art online hentai comic streamhentai.net razer1911 افلام سكس كامله مترجمه xunleimi.org سكس بنت مصر marathikamsutra soloporntrends.com mallu actress clips very tight pussy stripmovs.net sexy home vids