بهترین روز خدا و محترم‌ترین عید مسلمانان در راه است. همان روزی که خبر خوب پیامبر در حوالی منطقه غدیر پیچید و بر جان حاضران نشست و قرار شد هر کس این خبر را شنیده به گوش غایبان هم برساند.

گروه خبرخوب: بهترین روز خدا و محترم‌ترین عید مسلمانان در راه است. همان روزی که خبرخوب پیامبر در حوالی منطقه غدیر پیچید و نشست برجان حاضران و قرار شد هر کس  این خبر را شنیده به گوش غایبان هم برساند. همان روزی که مقدر شد مولایمان علی باشد و ما از دوست‌داران و فرمانبرداران ایشان. با بسته خبرخوب امروز به استقبال غدیر می‌رویم و یادآور می‌شویم که 4 روز دیگر تا این عید بزرگ مانده. عیدی که به سفارش اهل‌بیت(ع) هرکس باید به سهم خودش خوبی بنشاند روی زمین و آسمان‌ها. از همین امروز منتظر خبرهای خوب شما که عطر مولا و غدیر را دارد هستیم!

دانش بنیان‌های ایرانی چطور نظر دنیا را به خود جلب کردند؟!  

اولین سکوی خبرخوب امروزمان را باز هم دانش‌بنیان ها فتح کردند. همان‌ها که نام ایران را در لیست کشورهای برتر در تنوع تولید دارویی نشانده‌اند و رتبه‌ دهم را پیوست کرده‌اند به پرچم کشورمان. البته این تمام ماجرا نیست و محصولات دانش‌بنیان ایران که در شرایط تحریم به ساخت و تولید آنها دست‌یافته‌‌ایم، به ۴۰ کشور دنیا صادر می‌شود. لازم است خدمت‌تان عرض کنیم که کشوری در دنیا نداریم که بیشتر داروهای مورد نیاز را خودش تولید کند و همه جای دنیا با یکدیگر در این زمینه همکاری دارند. ایران هم از این قاعده مستثنی نیست اما به همت دانش‌بنیان‌ها از نظر تولید تنوع دارویی جزو ۱۰ کشور اول دنیا است و صادرکننده. این را هم در نظر داشته باشید که کشورمان در تنگنای تحریم است و باز در سکوهای جهانی جاخوش کرده.
شیرینی این خبر خوب بیشتر می‌شود وقتی «امین رضا» خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس می‌گوید:«پنج کشور در دنیا داروی «ام اس» تولید می کنند و ایران با تولید این دارو ششمین کشور دنیا است. داروی درمان سالک نیز که در هیچ کشوری تولید نمی شود، برای اولین بار توسط یکی از شرکت‌های پارک فناوری پردیس تولید شده.تا سه سال پیش واردکننده مواد ایمپلنت‌های دندانی بودیم اما اکنون توانسته‌ایم به تولید برسیم.»
البته خالقیان یک خبرخوش هم برای بیماران پروانه‌ای دارد و این نوید را می‌دهد که:«یکی از شرکت های پارک در حوزه پانسمان‌های خاص با استفاده از کشت سلولی در حال فعالیت است که اگر نتیجه بگیرد، می تواند برای این بیماران بسیار موثر باشد. این شرکت در واقع لایه‌های پوست را تولید می‌کند که به عنوان پانسمان‌های بایلوژیک استفاده شود که البته هنوز در مرحله آزمایشگاهی است.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نيك شقروات arabpussyporn.com سكس صديق الام mallu kambi kadhakal xshaker.net desi couple xnxx isso mou kudokitai hentaifile.com ikkyuu nyuukon 4 نيك مدارس x-arab.com مواقع نسوانجى 神待ち掲示板 javmovie.pro 初撮り♥完全顔出し♥アイドル級に可愛いゆるふわ美少女18歳が卒業記念に人生初の生セックス♥透けるような色白美肌スレンダーボディを紅潮させて膣アクメ♥可愛い顔してご奉仕汁だくフェラがエロすぎます♥♥ anne curtis marathon teleseryepinoytv.com abot kamay na pangarap march 27 2023 www sex videos com zotporn.net patna ka sex video نيك براحه hqtube.pro سكس امهات فى الحمام افلام متعة جنسية sosiano.com طياز عربية كبيرة sex video hd new momsporn.mobi saudisex broken marriage vow april 25 2022 full episode pinoyteleseryehd.net mano po legacy episode 1 sword art online hentai comic streamhentai.net razer1911 افلام سكس كامله مترجمه xunleimi.org سكس بنت مصر marathikamsutra soloporntrends.com mallu actress clips very tight pussy stripmovs.net sexy home vids