[ad_1]

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، پس از شهادت «علی داود» افسر جنبش امل در شهر مرزی «رب ثلاثین»، جنبش امل با اقتدار و به صورت آشکار و مستقیم وارد نبرد با رژیم صهیونیستی می‌شود. این رویداد از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا اطلاعات بیش‌تری از آرایش نیروهای مقاومت در لبنان را نشان می‌دهد و نمایانگر اتحاد حزب الله و جنبش امل در صف‌آرایی مشترک علیه ارتش رژیم اشغالگر است.

 

.

 

علی حسن خلیل، وزیر دارایی لبنان و از اعضای ارشد جنبش امل در این زمینه اظهار داشت: «اولا ما جزئی از این نبرد هستیم. از گذشته تاکنون با تعدی و تجاوز رژیم صهیونیستی  مقابله کرده‌ایم.»

او در پاسخ به سئوال «آیا جنبش امل از روز 7 اکتوبر در مرزها حضور دارند آیا این موضوع صحت دارد؟» به خبرنگار تسنیم گفت: « ما در تمام روستاهای مرزی و در بالاترین سطح آماده‌باش برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی از سوی اسرائیل حضور داریم.»

«شیخ حسن عبدالله» عالم بزرگ منطقه صور و جبل عامل نیز با اشاره به حضور تمام‌عیار جنبش امل در جبهه‌های جنوب، افزود: «امروز حضور پررنگ بال‌های مقاومت را در صحنه مشاهده می‌کنیم. چه نیروهای مقاومی که در مقابل دشمن اسرائیلی می‌ایستند و چه این حضور مردمی که اراده جدی مقاومت را بیان می‌کند. این اراده‌ای که همواره به آن باور داریم و مقابله با دشمن سرسخت اسرائیلی را از واجبات خود می‌دانیم.»

از نظر نظامی و سیاسی، این یک تهدید جدید برای اسرائیل است. جنبش امل سال هاست -از دوران یورش دشمن  تا آزادی جنوب لبنان- به اسرائیل آسیب جدی رسانده است.

حسن الدر، کارشناس و تحلیلگر سیاسی می‌گوید: «اسرائیل باید از این مردم و این مقاومت و این محیط احساس خطر کند. هر یک از شهروندان جنوبی، از زمانی که به دنیا می آید می‌آموزد که اسرائیل شر مطلق است و تعامل با آن‌ها حرام است. و زمانی که بزرگ می‌شود آموزش نظامی می‌بیند تا آماده مقابله با اسرائیل دشمن زورگو شود. اسرائیل در مرز با ما هیچ‌گاه طعم آرامش را نخواهد چشید.»

بیش از ده هزار نفر در مراسم تشییع شهید علی داوود حضور یافنتد؛ در حالی که حومه شهر نبطیه، در نزدیکی مکان تشییع توسط اسرائیل بمباران می‌شد. این یک پیام مهمی برای بیگانگان به ویژه اسرائیل دارد که پایگاه اجتماعی مقاومت، با این موشک ها میدان را خالی نمی‌کند.

یکی از شرکت کنندگان در مراسم تشییع در این زمینه اظهار داشت: «خون شهید حسن جعفر ابوجمال، برای ما مسئولیت‌آور است. ما فرزندان و رهروان نبی مکرم اسلام و شاگردان مکتب امام موسی صدر هستیم. جمله ایشان را از منطقه نبطیه دوباره تکرار می کنیم آری به مقاومت آری به مقاومت آری به مقاومت! خداوند برای مجاهدان پاداش بزرگی قرار داده است.»

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نيك شقروات arabpussyporn.com سكس صديق الام mallu kambi kadhakal xshaker.net desi couple xnxx isso mou kudokitai hentaifile.com ikkyuu nyuukon 4 نيك مدارس x-arab.com مواقع نسوانجى 神待ち掲示板 javmovie.pro 初撮り♥完全顔出し♥アイドル級に可愛いゆるふわ美少女18歳が卒業記念に人生初の生セックス♥透けるような色白美肌スレンダーボディを紅潮させて膣アクメ♥可愛い顔してご奉仕汁だくフェラがエロすぎます♥♥ anne curtis marathon teleseryepinoytv.com abot kamay na pangarap march 27 2023 www sex videos com zotporn.net patna ka sex video نيك براحه hqtube.pro سكس امهات فى الحمام افلام متعة جنسية sosiano.com طياز عربية كبيرة sex video hd new momsporn.mobi saudisex broken marriage vow april 25 2022 full episode pinoyteleseryehd.net mano po legacy episode 1 sword art online hentai comic streamhentai.net razer1911 افلام سكس كامله مترجمه xunleimi.org سكس بنت مصر marathikamsutra soloporntrends.com mallu actress clips very tight pussy stripmovs.net sexy home vids