به گزارش مهدنو به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اردنی وطنا الیوم، «جدعون لیفی»، تحلیلگر سیاسی و اقتصادی صهیونیست با اشاره به شکست جدید و سهمگین ارتش صهیونیستی در نوار غزه و خسارت حدود یک میلیارد دلاری این رژیم فقط در دو روز اول حملات موشکی رزمندگان فلسطینی به مناطق صهیونیست نشین از پایان یافتن این رژیم خبر داد.

او گفت: پایان اسرائیل به عنوان یک دولت بسیار نزدیک شده است، زیرا ملت‌های منطقه در حال بیدار شدن از خواب عمیق خود هستند.

این تحلیلگر افزود: خسارات وارده به اقتصاد اسرائیل در نتیجه رویارویی با یک دشمن جنگجو و ددمنش آن هم در یک منطقه کوچک به نام نوار غزه، به ۹۱۲ میلیون دلار رسیده است.

لیفی تصریح کرد: این ۹۱۲ میلیون دلار هزینه‌های نقل و انتقال، سوخت، موشک و تدارکات نظامی و خسارات غیر نظامی به زیرساخت‌های اسرائیل و موارد دیگر است.

او گفت: این خسارت ظرف مدت زمانی بسیار کوچکی یعنی فقط در طول دو روز واردشده است و بودجه اسرائیل هرگز اجازه آن را نخواهد داد و هرگز برای مدت زمان طولانی صبر نخواهد داشت.

این تحلیلگر سیاسی اقتصادی صهیونیستی افزود: آمریکا در نهایت برای اسرائیل فایده‌ای نخواهد داشت و رؤسای عرب نیز به اسرائیلی‌ها کمک نخواهند کرد، زیرا خودشان در کشورهایشان ناتوان هستند و ملت‌هایشان از آنان بیزارند.

لیفی بر هرج و مرج اقتصادی تل آویو که از زمان آغاز کرونا گرفتار آن است تأکید کرد و گفت: اسرائیل الان در میان هرج و مرجی قرار گرفته است که نمی‌داند عواقبش چه خواهد بود.

اوافزود: حمله اسرائیلی‌ها به مسجد الاقصی یک اشتباه بزرگ و حساب نشده بود و دولت به نظر ایمین عاوام رئیس شورای شهرک نشینان اعتنا نکرد. عاوام گفته بود گنبد آهنین راهکار نیست و همه می‌دانند دقت این گنبد بین ۲۰ تا ۳۰ درصد است و آنچنانکه نتانیاهو ادعا می‌کند و به اسرائیلی‌ها اطمینان خاطر می‌دهد، نیست.

تحلیلگر سیاسی و اقتصادی رژیم صهیونیستی با اشاره به هزینه هر موشک از موشک‌های گنبد آهنین افزود موشکی که ۵۰ هزار دلار ارزش دارد شلیک می‌شود تا موشکی را که ۳۰۰ دلار ارزش دارد هدف قرار دهد و در بیشتر مواقع نیز نمی‌تواند همین موشک را نیز رهگیری و سرنگون کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نيك شقروات arabpussyporn.com سكس صديق الام mallu kambi kadhakal xshaker.net desi couple xnxx isso mou kudokitai hentaifile.com ikkyuu nyuukon 4 نيك مدارس x-arab.com مواقع نسوانجى 神待ち掲示板 javmovie.pro 初撮り♥完全顔出し♥アイドル級に可愛いゆるふわ美少女18歳が卒業記念に人生初の生セックス♥透けるような色白美肌スレンダーボディを紅潮させて膣アクメ♥可愛い顔してご奉仕汁だくフェラがエロすぎます♥♥ anne curtis marathon teleseryepinoytv.com abot kamay na pangarap march 27 2023 www sex videos com zotporn.net patna ka sex video نيك براحه hqtube.pro سكس امهات فى الحمام افلام متعة جنسية sosiano.com طياز عربية كبيرة sex video hd new momsporn.mobi saudisex broken marriage vow april 25 2022 full episode pinoyteleseryehd.net mano po legacy episode 1 sword art online hentai comic streamhentai.net razer1911 افلام سكس كامله مترجمه xunleimi.org سكس بنت مصر marathikamsutra soloporntrends.com mallu actress clips very tight pussy stripmovs.net sexy home vids