[ad_1]

ایسنا/گیلان مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: تا چند ماه آینده کلنگ احداث بزرگترین پروژه درمانگاهی سازمان تامین اجتماعی را در بیمارستان حضرت رسول می زنیم.

دکتر حسین ابراهیمی در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید املاکی کومله در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در یک سال و نیم گذشته، اظهار کرد: خوشبختانه در حوزه ساخت و ساز فضای درمانی، شاهد بهره برداری از بیمارستان شهید املاکی لنگرود به عنوان دومین بیمارستان تامین اجتماعی در استان بودیم.

وی مساحت بیمارستان شهید املاکی را بالغ بر ۱۳ هزار مترمربع دانست و افزود: این بیمارستان دارای بخش های مختلف مردان، زنان، آزمایشگاه، تصویربرداری، رادیولوژی، آی.سی.یو، سی.سی.یو، اتاق عمل و… است که به مردم شرق گیلان و کل استان خدمت رسانی می کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه درمانگاه های اسالم و لوشان و درمانگاه بیمارستان شهید املاکی را از تک شیفت به دو شیفت رساندیم، تصریح کرد: بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت، جنرال و ۲۰۰ تختخوابه بوده و لذا طی یک سال گذشته هتلینگ دو بخش را اتمام و هتلینگ چهار بخش دیگر را شامل ان.آی.سی.یو، لنژری، آشپزخانه و… آغاز کردیم.

ابراهیمی از افتتاح بخش ان.آی.سی.یو تا ماه آینده خبر داد و اضافه کرد: برای این بخش بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه و ۱۲ تخت به مجموع تخت های بیمارستان افزوده می شود.

وی با بیان اینکه می خواهیم بیمارستان حضرت رسول(ص) را از ۲۰۰ تخت به بیش از ۲۵۶ تخت برسانیم، عنوان کرد: با این افزایش، بیمارستان تخصصی به فوق تخصصی تبدیل می شود؛ همچنین تا چند ماه آینده کلنگ احداث بزرگترین پروژه درمانگاهی سازمان تامین اجتماعی را در بیمارستان حضرت رسول می زنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان همچنین از کلنگ زنی پروژه ساختمان مجزای اورژانس و آنژیو بیمارستان مذکور تا پایان سال خبر داد و اضافه کرد: بعد از ۳۰ سال مشکل سند مالکیت بیمارستان را نیز حل کردیم و لذا روند توسعه بیمارستان و جذب نیروی انسانی و خرید امکانات و تجهیزات با سرعت پیش می رود.

وی در ادامه از ورود دستگاه “سی آرم” به بیمارستان حضرت رسول تا هفته آینده خبر داد و یادآور شد: این دستگاه در خاورمیانه بی نظیر است.

ابراهیمی با بیان اینکه امیدواریم امسال کلنگ احداث درمانگاه پلی کلینیک را در لاهیجان و صومعه سرا بزنیم، متذکر شد: در نظر داریم درمانگاه منجیل را نیز امسال به سرانجام برسانیم و مردم منطقه از خدمات درمانی تامین اجتماعی بهره مند شوند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نيك شقروات arabpussyporn.com سكس صديق الام mallu kambi kadhakal xshaker.net desi couple xnxx isso mou kudokitai hentaifile.com ikkyuu nyuukon 4 نيك مدارس x-arab.com مواقع نسوانجى 神待ち掲示板 javmovie.pro 初撮り♥完全顔出し♥アイドル級に可愛いゆるふわ美少女18歳が卒業記念に人生初の生セックス♥透けるような色白美肌スレンダーボディを紅潮させて膣アクメ♥可愛い顔してご奉仕汁だくフェラがエロすぎます♥♥ anne curtis marathon teleseryepinoytv.com abot kamay na pangarap march 27 2023 www sex videos com zotporn.net patna ka sex video نيك براحه hqtube.pro سكس امهات فى الحمام افلام متعة جنسية sosiano.com طياز عربية كبيرة sex video hd new momsporn.mobi saudisex broken marriage vow april 25 2022 full episode pinoyteleseryehd.net mano po legacy episode 1 sword art online hentai comic streamhentai.net razer1911 افلام سكس كامله مترجمه xunleimi.org سكس بنت مصر marathikamsutra soloporntrends.com mallu actress clips very tight pussy stripmovs.net sexy home vids