رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز آخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی حمله به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،دکتر سید وحید حسینی توضیح داد: بلافاصله بعد از اعلام حادثه، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۹ آمبولانس و ۲ موتولانس به صحنه اعزام و مصدومان در حالت حمایتی کامل به بیمارستان‌های مختلف اعزام شدند.

او گفت: در این حادثه از ۹ مجروح، ۵ نفر به بیمارستان نمازی، یک نفر به بیمارستان شهید رجایی و ۳ نفر به بیمارستان مسلمین منتقل شدند.

حسینی خاطرنشان کرد: یکی از مصدومان متاسفانه در حین انتقال به بیمارستان مسلمین، شهید شد و از ۲ مصدوم منتقل شده به این بیمارستان، یک نفر که دچار شوک قلبی شده بود، بهبود یافت و ساعتی بعد مرخص شد.

او با اشاره به اینکه سومین مصدوم منتقل شده به بیمارستان مسلمین تحت عمل جراحی قرار گرفت و اکنون وضعیت پایداری دارد، گفت: پنج مصدوم منتقل شده به بیمارستان نمازی، با گلوله‌هایی که به شکم، قفسه سینه و صورتشان اصابت کرده بود، به شدت مجروح شده بودند.

حسینی اضافه کرد: با توجه به استقرار تیم کاملی از پزشکان متخصص و فوق تخصص در بیمارستان نمازی شیراز، عمل جراحی بر روی همه مصدومان انجام و این افراد با وضعیت پایدار به بخش‌های ویژه منتقل شدند.

رئیس علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ساعات پایانی شب گذشته وضعیت یکی از مصدومان ناپایدار شد؛ گفت: با انجام یک عمل جراحی تخصصی دیگر روی این بیمار، خوشبختانه وضعیت وی پایدار شده است.

حسینی با اشاره به اینکه مصدوم منتقل شده به بیمارستان شهید رجایی نیز بعد از دریافت خدمات درمانی متناسب، ترخیص شده است، گفت: یکی از مجروحان حادثه که در بیمارستان نمازی بستری است، قابلیت ترخیص دارد و احتمالا تا ساعات آینده، از بیمارستان مرخص می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نيك شقروات arabpussyporn.com سكس صديق الام mallu kambi kadhakal xshaker.net desi couple xnxx isso mou kudokitai hentaifile.com ikkyuu nyuukon 4 نيك مدارس x-arab.com مواقع نسوانجى 神待ち掲示板 javmovie.pro 初撮り♥完全顔出し♥アイドル級に可愛いゆるふわ美少女18歳が卒業記念に人生初の生セックス♥透けるような色白美肌スレンダーボディを紅潮させて膣アクメ♥可愛い顔してご奉仕汁だくフェラがエロすぎます♥♥ anne curtis marathon teleseryepinoytv.com abot kamay na pangarap march 27 2023 www sex videos com zotporn.net patna ka sex video نيك براحه hqtube.pro سكس امهات فى الحمام افلام متعة جنسية sosiano.com طياز عربية كبيرة sex video hd new momsporn.mobi saudisex broken marriage vow april 25 2022 full episode pinoyteleseryehd.net mano po legacy episode 1 sword art online hentai comic streamhentai.net razer1911 افلام سكس كامله مترجمه xunleimi.org سكس بنت مصر marathikamsutra soloporntrends.com mallu actress clips very tight pussy stripmovs.net sexy home vids