وصول مطالبات شرکت تولید نیروی برق کرمان با ورود دیوان محاسبات

[ad_1]

با پیگیری های دیوان محاسبات استان کرمان مطالبات شرکت تولید نیروی برق کرمان بازپس گرفته شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دیوان محاسبات مسعود کاشی اظهار داشت: با تلاش دیوان محاسبات استان کرمان مبلغ بیش از ۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از مطالبات شرکت تولید نیروی برق کرمان از اداره کل مالیاتی استان وصول شد.

وی افزود: این مبلغ مربوط به مطالبات شرکت تولید نیروی برق، بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداختی به پیمانکاران و فروشندگان در سنوات گذشته بوده است که در نتیجه پیگیری های هیئت حسابرسی و پس از رسیدگی توسط ممیزین مالیاتی قطعی و به این شرکت بازگشت داده شد.

بر اساس این گزارش، همچنین مسعود کاشی مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان و هیئت حسابرسی مربوطه در سفر به شهرستان شهداد ضمن شرکت در جلسه شورای شهر، از پروژه آب رسانی این شهرستان بازدید کردند.

در این سفر که با دعوت و همراهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همراه بود، در خصوص وضعیت آب آشامیدنی شهرستان و چالش های پیش روی تامین آب پایدار و سالم بحث و تبادل نظر شد.

در این بازدید مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان ضمن اشاره به اینکه دستگاه های متولی باید با تمام جدیت برای رفع مشکلات مردم در حوزه آب و هزینه کرد به موقع اعتبارات تلاش کنند، گفت: یکی از مسائلی که باید با جدیت دنبال شود فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت مردم برای رفع مشکل کم آبی شهرستان است که در این زمینه فرهنگ صحیح مصرف آب (پرهیز از اسراف و عدم استفاده از آب آشامیدنی برای آبیاری درختان و…) به مردم آموزش داده شده و برای شناسایی انشعابات غیر مجاز از اطلاعات شهروندان استفاده شود.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *