انتظار داریم استان زنجان در حوزه استاندارد عملکرد نمونه داشته باشد

[ad_1]

ایسنا/زنجان مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه ترک فعل در دولت مورد قبول نیست و قطعا برخوردهای لازم با افرادی که در این زمینه کوتاهی کنند انجام می‌شود، گفت: در استانی مثل زنجان ترک فعل مورد قبول نیست و زنجان یک استان مذهبی است، پس انتظار داریم در عملکرد نمونه باشد.

مجید آقابابایی ظهر امروز (۲۹ تیرماه) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد استان زنجان که در اداره‌کل استاندارد استان زنجان برگزار شد، با اشاره به اهمیت سازمان استاندارد در سیاست‌گذاری کشور، اظهار کرد: زمانی که فردی مدیریت را تحویل می‌گیرد، انگار سهمی از انقلاب برده است بنابراین باید وامدار آن باشد و به وظایف خود درست عمل کند.

وی با بیان اینکه امورات ارباب رجوع باید سریع‌تر انجام شود و انتظار داریم مدیریت جدید نیز نظم بخشی به مجموعه و تسریع امور ارباب رجوع را مورد توجه قرار دهد، افزود: مدیر جدید باید از حاشیه به دور باشد؛ چرا که مدیرکل در استان، نماینده سازمان محسوب می‌شود و گویی رئیس سازمان در استان حاضر است‌.

این مسئول با تاکید بر اینکه هیچ حاشیه‌ای در استاندارد مورد قبول نیست و سفارشات مدیریتی در این مجموعه پذیرفته نمی‌شود و این عقب‌افتادگی مورد قبول مجموعه دولت نیست، تصریح کرد: همه مجموعه‌های دولت به منزله قطعه‌های پازل هستند که باید درست کنار هم چیده شده و اگر کسی در استاندارد خارج از وظیفه وارد حاشیه شد باید کنار گذاشته شود.

مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخ‌گویی به شکایات و ارزیابی عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران، گفت: همه محدودیت‌ها را قبول داریم، اینکه حقوق متناسب با تورم نیست هم درست است، اما نباید مرتب سیگنال منفی داده شود.

آقابابابی با اشاره به وظایف تخصصی سازمان استاندارد، خاطرنشان کرد: از پوشک نوزاد تا کالاهایی که مربوط به مرگ انسان است با سازمان استاندارد سر و کار دارد چون استاندارد مجوز استفاده از آنها را صادر می‌کند.

وی با بیان اینکه ترک فعل در دولت مورد قبول نیست و قطعا برخوردهای لازم با افرادی که در این زمینه کوتاهی کنند انجام می‌شود، افزود: در استانی مثل زنجان ترک فعل مورد قبول نیست و زنجان یک استان مذهبی است، پس انتظار داریم در عملکرد نمونه باشد.

این مسئول با بیان اینکه قانون فصل‌الخطاب بوده و ما نباید در اجرای قانون کوتاهی کنیم، تصریح کرد: نماد و نمود کارکرد سازمان ملی استاندارد در استان‌ها قانون است.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *