مراسم تحویل اولین اتوبوس زیما

به گزارش مهدنو به نقل از سایت شتاب در پرتو الطاف پروردگار، در تاریخ هجدهم تیر ماه یک هزار و چهارصد و سه اولین اتوبوس برقی تولید شده توسط شرکت شتاب طی مراسمی به اولین خریدار اتوبوس برقی تحویل داده شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

اتوبوس برقی زیما که یکی از اولین تولیدات برقی شرکت تولید اتوبوس برقی پارسان است، در محل کارخانه این شرکت در شهر سمنان تولید شده و در واحد تحویل این شرکت در محل کارخانه، به خریدار تقدیم گردید.

این مراسم پس از امضا مستندات و نصب پلاک، با آموزش های لازم و انتقال تجربیات لازم که توسط رانندگان مجرب کارخانه برای رانندگان خریدار برنامه ریزی شده بود ادامه پیدا کرد و پس از پرسش و پاسخ ها و حصول اطمینان از انتقال کامل دانش لازم رانندگی با اتوبوس برقی، خریداران سوار اتوبوس برقی به سمت تهران حرکت کردند.

لازم به ذکر است که تیم خدمات و پشتیبانی شرکت شتاب به جهت اطمینان حداکثری از انتقال بی عیب و نقص اتوبوس به تهران، اتوبوس برقی تا تهران اسکورت شد و یکی از رانندگان مجرب کارخانه نیز داخل اتوبوس مستقر و مامور شد تا با همراهی نماینده خریدار اتوبوس را به تهران منتقل کنند.

امید است تا در سایه ایزد منان اولین تحویل نخستین محصول شرکت تولید اتوبوس برقی پارسان، راهگشای تولید محصول بیشتر و متنوع تر باشد و آینده ای پاک و محیط زیستی زیبا برای آیندگان ایجاد شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *