تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

خارج کردن کفش دوزک از روده بیمار!

  • کد خبر : 3297
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
خارج کردن کفش دوزک از روده بیمار!
پزشکان با معاینه مردی که به علت درد زیاد به بیمارستان مراجعه کرده بود با صحنه ای عجیب روبه رو شدند.

پزشکان بیمارستانی در آمریکا حین معاینه یک بیمار با صحنه‌ای عجیب روبه رو شدند. در حالی که پزشکان روده بیمار را برای یافتن زخم یا تومور احتمالی بررسی می‌کردند حین انجام کولونوسکوپی یک کفش دوزک را در داخل روده این بیمار پیدا کردند.

پیدا کردن این حشره در داخل روده بیمار موجب شگفتی و حیرت پزشکان شد. اینکه چطور این حشره وارد روده این بیمار شده از یک طرف و از طرف دیگر اینکه چطور در داخل روده این بیمار توانسته زنده بماند موجب بهت پزشکان شد.

در حالی که چگونگی رسیدن این حشره به روده بیمار برای پزشکان به یک معما تبدیل شده، اما آن‌ها معتقدند که ممکن است زمانی که این مرد در خواب بوده،‌ای کفش دوزک وارد دهانش شده باشد. همچنین در بررسی‌های صورت گرفته بیشتر مشخص شد که این بیمار برای درمان یبوست از دارویی استفاده می‌کرده که موجب تسهیل رسیدن حشره از طریق سیستم دستگاه گوارشی به روده بیمار شده است.

با این حال پزشکان جراح موفق به خارج کردن این حشره از داخل روده بیمار شدند. حال وی پس از خارج کردن این حشره مساعد گزارش شده است. این در حالی است که پزشکی با نام «کیت سیو» با انتشار توئیتی با اشاره به این اتفاق عجیب نوشت که پیشتر نیز چندین مورد شاهد پیداشدن سوسک در روده برخی از بیماران بوده است که به نظر می‌رسد مزاحم‌تر از این کفش دوزک بوده باشند.

کفش دوزک

بیشتر بخوانید:   برای جوان نگه‌داشتن مغز، بشقاب غذایتان را رنگارنگ کنید
لینک کوتاه : https://mahdno.ir/?p=3297

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.