تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6

تسویه‌حساب‌های درون تشکیلاتی منافقین در سیرک سایبری CIA/ زنان نایاکی تهدید به قتل، تجاوز و سوزاندن شدند! + تصاویر

  • کد خبر : 3886
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
تسویه‌حساب‌های درون تشکیلاتی منافقین در سیرک سایبری CIA/ زنان نایاکی تهدید به قتل، تجاوز و سوزاندن شدند! + تصاویر
تسویه‌حساب‌های درون تشکیلاتی ضد انقلاب شباهت به حذف‌های سیاسی در دهه ۵۰ و ۶۰ شمسی توسط منافقین دارد. در بین سال‌های ۵۱ تا ۵۳ گروهک منافقین به دلیل شکست استراتژی مبارزه مسلحانه دست به حذف مخالفانش زد!

با کناره‌گیری مهره منافقین از سیرک براندازی درگیری‌های عناصر گروهکی برای حذف یکدیگر از صحنه به طرز قابل‌توجهی افزایش‌یافته است.

شامگاه جمعه حامد اسماعیلیون یکی از اعضای ائتلاف یا گروه موسوم به «همبستگی» از حضور در این ائتلاف کناره‌گیری کرد. مدتی پیش از او نیز نازنین بنیادی که تنها اثر سیاسی‌ش بازی کردن در نقش پرستو برای تام کروز بوده با دی‌اکتیو کردن حساب توییترش، تلویحاً از این ائتلاف جداشده بود.

این روزها به‌جز رضا ربع پهلوی که به‌صورت شخصی دوره‌گردی را با سفر به سرزمین‌های اشغالی آغاز کرد، سایر اعضا فاقد علائم حیاتی هستند. این وضعیت به معنای آن است که جناح‌های مختلف میان گروهک‌های ضدانقلاب به پایان اتحاد مصنوعی با یکدیگر رسیده‌اند، این عناصر متضاد به توصیه سازمان سیا و موساد با یکدیگر پیمان وحدت امضا کرده بودند، در میانه اغتشاشات پاییزی در چند محله، سرویس‌های اطلاعاتی غربی از سران اپوزیسیون اعم از سلطنت‌طلبان؛ منافقین، گروهک‌های کردی و برخی تجزیه‌طلبان دستور دادند که برای آنکه توسط دولت‌های اروپایی و آمریکایی جدی گرفته شوند با یکدیگر به توافق برسند.

حتی کار به‌جایی رسید که باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای این گروهک‌های برانداز پیغام فرستاد که کاخ سفید دیگر اشتباه سال ۲۰۰۸(سال فتنه ۸۸) را تکرار نخواهد کرد، اما شرط این موضوع آن است که تمامی عناصر اپوزیسیون با یکدیگر متحد شوند تا دولت آمریکا روی آن‌ها حساب باز کند! آن روزها لیدرهای اغتشاشات به‌سرعت توسط افسران موساد در ترکیه آموزش‌دیده تا انجام کار سیاسی در آمریکا با عملیات خرابکاری در داخل ایران پیوند بخورد.

تسویه‌حساب‌های درون تشکیلاتی منافقین در سیرک سایبری CIA/ زنان نایاکی تهدید به قتل، تجاوز و سوزاندن شدند! + تصاویر

پرده اول: تجزیه تجزیه‌طلبان در اتوبوس هوس

گروهک‌های ضدانقلاب دی‌ماه سال گذشته در شب آغاز سال نو میلادی در توییترشان بر اساس دستورالعمل سازمان سیا وعده داده بودند که سال ۲۰۲۳ با «سازمان‌دهی» و «همبستگی» به استقبال «پیروزی» خواهند رفت. درآن شب عجیب رضا پهلوی، علی کریمی، گلشیفته فراهانی، حامد اسماعیلیون، مصی علی‌نژاد، نازنین بنیادی، عبدالله مهتدی و شیرین عبادی در پیامی هماهنگ خود را رهبران ضدانقلاب در اغتشاشات پاییزی خواندند.

به دنبال این پیام مشترک رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور به‌ویژه اینترنشنال و بی‌بی‌سی فارسی به خط شدند تا چنین القا کنند که کار جمهوری اسلامی تمام است. آن‌ها دائماً در اخبارشان بر این نکته تأکید می‌کردند که دلیل ناکامی اپوزیسیون ایرانی در چهار دهه گذشته، فقدان اتحاد در بین آنان بوده است!

اما همه آگاهان به مسائل سیاسی به‌خوبی می‌دانستند که ضدانقلاب چندپاره توانایی ایجاد یک اتحاد مصنوعی را نداشته و تشکیلاتی که قرار بود با هدایت سیا و موساد حداقل برای چهار سال آینده هماهنگ عمل کند، حتی چهار روز نیز دوام نیاورد.

رضا پهلوی که خودش را بزرگ‌تر از تشکیلات موجود می‌دانست اولین قدم را برای سروری بر سایر ضدانقلاب برداشته و کمپین وکالت برای خودش را راه انداخت، این بازی تک نفره باعث شد تا حامد اسماعیلیون علی کریمی را از گروه همبستگی بیرون کرده و اولین جرقه اختلافات زده شد!

حذف این فوتبالیست یاغی که گرایشات سلطنت‌طلبی دارد باعث شد تا رضا پهلوی نیز گلشیفته فراهانی که سابقه خانوادگی مارکسیستی داشته را از گروه توییتری بیرون بیاندازد! این جنگ سایبری اما همه ماجرا نبود و کار به‌جایی رسید که در برخی تجمعات چند ده‌نفره ضدانقلاب در لندن و پاریس طرفداران فرقه تروریستی منافقین (اسماعیلیون) با هواداران پهلوی (سلطنت‌طلبان) درگیری فیزیکی پیداکرده و علاوه بر دعواهای خیابانی، فحش‌های ناموسی را نثار یکدیگر کنند.

این وضعیت مضحک مطلوب شبکه مادر اغتشاشات نبود؛ ازاین‌رو سازمان سیا تلاش کرد به هر نحوی که شده این عناصر متضاد را کنار هم نگه دارد، شهریار آهی نماینده سیا در تشکیلات همبستگی در کنار کریم سجادپور از نایاک مأمور حل اختلافات میان گروهک‌های ضدانقلاب بودند.

بیشتر بخوانید:   تصویب افزایش حملات به غزه از سوی کابینه امنیتی اسرائیل/ تل آویو هیچ پیشنهاد آتش‌بسی را نمی‌پذیرد

برگزاری نشست درون‌سازمانی در دانشگاه جورج تاون (بانام اتوبوس هوس) اولین قدم برای حل اختلافات و ایجاد یک اتحاد مصنوعی میان براندازان بود. جالب آنکه در این نشست علی کریمی و گلشیفته فراهانی حذف شدند. پس از نشست در دانشگاه جرج تاون با آن ترکیب، بسیاری گمان می‌کردند تمام جریانات تجزیه‌طلب، سلطنت‌طلب، منافق علیه ایران منسجم شده‌اند. البته در همان نشست نیز نشانه‌های تفرقه فراوان بود درحالی‌که مهره منافقین در سیرک برلین به عناصر تجزیه‌طلبی چون بهروز بوچانی تریبون داده بود آن روز از تجزیه درونی و استبداد اپوزیسیون گلایه کرد.

تسویه‌حساب‌های درون تشکیلاتی منافقین در سیرک سایبری CIA/ زنان نایاکی تهدید به قتل، تجاوز و سوزاندن شدند! + تصاویر

عکس/ منشور مهسا با درون مایه تجزیه ایران!

اما شواهد اصلی زمانی خود را علنی کرد که عبدالله مهتدی، رئیس گروهک تروریستی کومله پس‌ازاین نشست و پیش از انتشار منشور همبستگی، تلویحاً نمایشی بودن آن را اعلام کرده و به‌صراحت گفته بود در آینده‌ای نزدیک آرایش سیاسی عوض خواهد شد و این‌گونه نیست که نیروهای مؤتلف فعلی در آینده نیز بر سر سفره حاضر باشند، مهتدی در آن شب تهدید کرده بود که شرط اتحاد جدایی کردستان از ایران است، یکی از اعضای گروهک جبهه ملی روایت کرده است که این خواسته عجیب‌وغریب برای تجزیه ایران از سوی اعضا موردقبول قرارگرفته شده بود.

باوجود پذیرش این خیانت بزرگ از جانب گروهک‌های ضدانقلاب پس از نشست جورج تاون، عبدالله مهتدی هم رضا پهلوی را به فعالیت برای حذف سایرین متهم کرد. وی در گفت‌وگویی با شبکه تروریستی ‌اینترنشنال، پهلوی را فردی توصیف کرد که به دموکراسی اعتقاد ندارد و مانع از ورود چهره‌های جدید به ائتلاف اپوزیسیون شده است.

پس از برگزاری این نشست وب‌سایت اخبار روز نزدیک به گروهک تروریستی فدائیان خلق (شاخه اکثریت) در یادداشتی نوشت که اعضای همبستگی حتی حاضر نیستند بیانیه خود را به زبان فارسی منتشر کنند؛ هشت نفر وقتی نمی‌توانند سر یک میز به توافق برسند چگونه می‌خواهند لیدر اغتشاشات باشند.

تسویه‌حساب‌های درون تشکیلاتی منافقین در سیرک سایبری CIA/ زنان نایاکی تهدید به قتل، تجاوز و سوزاندن شدند! + تصاویر

توییت/ افشای همکاری رضا پهلوی با تروریست‌های کومله

پرده دوم: کردستان را بتغازی می‌کنم!

بعد از برگزاری نشست، اختلافات میان عناصر براندازی روزبه‌روز افزایش پیدا کرد. اختلافات آن‌قدر جدی بود که رضا ربع پهلوی در نشست دانشگاه استنفورد که با هدف هماهنگی مالی شبکه اغتشاشات برگزار شده بود شرکت نکرد، آن روزها زمزمه توافق میان ایران و عربستان باعث شده بود تا سازمان سیا به دنبال اسپانسر جدید برای ضدانقلاب بگردد.

عدم حضور پهلوی در نشست استنفورد باعث شد تا برخی دیگر از اعضای اصلی همبستگی به‌تلافی آن ماجرا حاضر به شرکت نشوند. همین اختلافات باعث شد تا سطح خشونت‌های خیابانی میان طرفداران هر گروهک با دیگری افزایش یابد تا جایی که‌ ۰موج افشاگری‌ها نیز علیه یکدیگر آغاز شود.

کار به‌جایی رسید که یکی از عناصر نزدیک به ضدانقلاب برگ دیگری از خیانت براندازان را رو کرده و اعلام کند که برخی از عناصر حاضر در نشست هلفیکس در کانادا که توسط ناتو برگزارشده بود خواهان ایجاد منطقه پروازممنوع در استان کردستان شده تا این منطقه مانند بنغازی در لیبی به مرکز فرماندهی تجزیه‌طلبان تبدیل شود.

برملا شدن این راز بزرگ باعث شد تا حامد اسماعیلیون به‌تلافی این افشاگری سفر پهلوی به مناطق اشغالی را بهانه کرده و از گروه همبستگی خارج شود. اسماعیلیون که پیش‌ازاین از سخنگویی خانواده‌های پرواز اوکراینی نیز عزل شده است این بار اعلام کرد که به دلیل استبداد رضا پهلوی از این گروه کناره‌گیری کرده است، این سمپات گروهک تروریستی منافقین که رسماً به هواخواهی فرقه نفاق اعتراف کرده متهم به سوءاستفاده مالی و روانی از بازماندگان پرواز اوکراینی نیز شده است.

بیشتر بخوانید:   سیل جاده چالوس فریبکاری آمریکا در ساخت سد کرج را عیان کرد

تسویه‌حساب‌های درون تشکیلاتی منافقین در سیرک سایبری CIA/ زنان نایاکی تهدید به قتل، تجاوز و سوزاندن شدند! + تصاویر

البته اسماعیلیون در بیانیه اعلام خروج از پیمان همبستگی نوشته، تصمیم گرفته کاسبی پیشین خود را دوباره احیا کند. در همین راستا او در پایان متن خود می‌نویسد: بنا دارم با بسیاری از گروه‌ها چهره‌های سیاسی و مدنی و افراد مؤثر گفت‌وگو کنم تا این همکاری‌ها گسترده‌تر شود!

یکی از نزدیکان به انجمن پرواز گفته است که دلیل خروج اسماعیلیون از اتوبوس هوس تک‌روی بیش‌ازحد پهلوی و عدم هماهنگی برای سفر به سرزمین‌های اشغالی بوده است، ربع پهلوی در این سفر به دنبال اسپانسر جدید رفته و دریافت منابع مالی جدید از موساد بدون رعایت قواعد شراکت باعث شده است تا حامد اسماعیلیون از گروهک براندازی خارج شود!

تسویه‌حساب‌های درون تشکیلاتی منافقین در سیرک سایبری CIA/ زنان نایاکی تهدید به قتل، تجاوز و سوزاندن شدند! + تصاویر

تسویه‌حساب‌های درون تشکیلاتی منافقین در سیرک سایبری CIA/ زنان نایاکی تهدید به قتل، تجاوز و سوزاندن شدند! + تصاویر

عکس/ دبیرکل گروهک تروریستی دموکرات کردستان در حال تشریح پروژه بنغازی برای افسران سازمان سیا

پرده سوم: من تو را زنده‌زنده می‌سوزانم!

با آغاز اغتشاشات محله محور نایاک نیز برای عقب نماندن از قافله تصمیم گرفت تا به‌صورت علنی از براندازی حمایت کند؛ نایاک در ایران تجربه‌ای عجیب از یک شبکه چند سو، دونبشی و نفوذی است که با پاک کردن رد پای خود موفق شده بود بخشی از پروژه نرمال‌سازی وزارت خارجه امریکا را اجرایی کند؛ اما پس از خروج ترامپ از برجام نایاک کارایی اولیه خود را از دست داده و تعدد رقبای دیگر باعث شده بود این گروه جاسوسی از بورس خارج شود.

این سطح از ناکارآمدی به حدی بود که اسفندیار باتمانقلیج عامل نایاک در سرمقاله یک روزنامه اصلاح‌طلب نوشت که اگر دولت رئیسی با آمریکایی‌ها کنار نیامده و تسلیم نشود، آمریکا سیاست نرمال‌سازی با نفوذ به داخل را کنار گذاشته و به شیوه دیگر عمل خواهد کرد. این پیش‌بینی از سوی این مدرس جنگ نرم خیلی زودتر از تصورات ممکن محقق شد. نایاکی‌ها که سال‌ها مروج تئوری تغییر حکومت در ایران (رژیم چنج از درون به بیرون) بودند به‌یک‌باره نقاب از صورت برداشته و در یک بیانیه اینترنتی اعلام کرده که خواهان تغییر نظام است!

این تضاد رفتاری نشان از تغییر نقش نایاک داشت تا پیش‌ازاین نایاک با بازی در نقش خاکستری سرپل نفوذی‌ها بود، اما شکست پروژه‌هایی چون برجام یک و دو، شبکه جاسوسان محیط زیستی، ایران بریج، تداند کیش، سفارت مجازی امریکا در ایران، پروژه تک و آواتک و عملیات کفشدوزک که هرکدام با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات کشف و منهدم شدند، باعث شد تا نایاک با بازنگری در سیاست‌گذاری‌های خود، به‌صورت علنی دشمنی خود با مردم ایران اعلام کند. نایاک به‌عنوان مشاور در آخرین عملیات سازمان سیا در ایران (عملیات ققنوس) نیز حاضر بوده است!

اما ورود نایاک به صحنه اغتشاشات به این سادگی‌ها نیز نبوده است، ضدانقلاب نایاک را میهمانی ناخوانده بر سر سفره می‌داند همین موضوع باعث شده است تا اعضای نایاک به‌شدت از سوی عناصر سایبری در شبکه براندازی مورد تهدید قرار بگیرند، نشریه آمریکایی پولیتیکو در یک گزارش ویژه دست به افشاگری علیه ضدانقلاب زده و نوشته است که شری حکیمی عضو نایاک به خاطر حضورش دردیدار چندماه پیش با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا پیام‌های تهدید به مرگ دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:   فینال مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا

فرناز فصیحی خبرنگار نیویورک‌تایمز، الهه شریف‌پور، کلسی داونپورت از مدیران انجمن کنترل تسلیحات ازجمله دیگر افرادی هستند که از سوی فرقه براندازی به‌ویژه اعضای گروهک تروریستی منافقین مورد تهدید قرار گرفته‌اند. الهه هیکس نوشته است که یک پیام دریافت کرده که در آن نوشته‌شده است او را زنده‌زنده خواهند سوزاند. مدتی پیش نگار مرتضوی برای سخنرانی در یک دانشگاه داخل امریکا دعوت می‌شود، اما سخنرانی وی به دلیل تهدید محل برگزاری به بمب گداری لغو می‌شود!

تسویه‌حساب‌های درون تشکیلاتی منافقین در سیرک سایبری CIA/ زنان نایاکی تهدید به قتل، تجاوز و سوزاندن شدند! + تصاویر

توییت/ تهدید شبکه مادر در اغتشاشات توسط ارتش سایبری ضد انقلاب!

گفته‌شده است که در پشت همه این تهدیدات کاوه شهروز یار غار اسماعیلیون و مشاور منافقین قرار دارد، شهروز با انتشار دوباره ویدئویی از سال ۲۰۱۵ که در آن الهه هیکس با هیجان در مورد عکس گرفتن با ظریف حرف می‌زد نوشته است که او یک برانداز واقعی نیست! بازنشر این ویدئو در اینستاگرام نسبت به توییتر به‌مراتب بدتر بود؛ برخی حکیمی را تهدید به تجاوز کردند و برخی دیگر تهدید قتل. یکی از اعضای ارتش سایبری منافقین نیز نوشته بود: تو را پیدا می‌کنم می‌دانم کجا زندگی می‌کنی!

وضعیت رقت‌انگیز نایاک این روزها آینه عبرت ضدانقلاب است، گروهکی که ب انفوذ در برجام سعی در باز کردن تمام پیچ‌های برنامه هسته‌ای ایران داشته است، این روزها حتی جایی میان براندازان نیز ندارد، پیام‌های تهدیدآمیز برای زنان عضو در نایاک یک هشدار جدی در خود دارد: روی سفره غنائم باقی‌مانده از اغتشاشات جایی برای نشستن افراد اضافه وجود ندارد.

تسویه‌حساب‌های درون تشکیلاتی منافقین در سیرک سایبری CIA/ زنان نایاکی تهدید به قتل، تجاوز و سوزاندن شدند! + تصاویر

پرده چهارم: تکرار تسویه‌حساب‌های سازمانی در لانه

آگاهان سیاسی معتقدند که این مدل از تسویه‌حساب‌های درون تشکیلاتی بی‌شباهت به حذف‌های سیاسی منافقین در دهه ۵۰ و ۶۰ شمسی نیست، در سال‌های ۵۱ تا ۵۳ گروهک منافقین به دلیل شکست استراتژی مبارزه مسلحانه دست به تغییر ایدئولوژی زد؛ در آن سال‌ها تقی شهرام با انتشار مانیفستی بانام «جزوه سبز» همه اعضای تشکیلات را که مسلمان بودند مارکسیست کرده و خدا را عامل شکست مبارزه مسلحانه خواند!

در آن برهه زمانی برخی از اعضا که در برابر استبداد تقی شهرام مقاومت کردند توسط این گروهک تروریستی تسویه درون سازمان شدند؛ حذف فیزیکی صمدیه لباف و مجید شریف واقفی و آتش زدن جنازه‌اش ازجمله این فجایع است.

این تسویه‌حساب‌های درونی پس از شکست سنگین در عملیات مرصاد دوباره تکرار شد، در آن زمان برخی اعضای این تشکیلات تروریستی که در برابر انقلاب جنسی مسعود رجوی مقاومت کردند توسط سازمان منافقین زندانی، شکنجه و اعدام شدند. ازجمله این افراد علی زرکش نفر دوم تشکیلات بود که در اثر شکنجه در زندان‌های مخوف منافقین در پادگان اشرف به قتل رسید.

تسویه‌حساب‌های درون تشکیلاتی منافقین در سیرک سایبری CIA/ زنان نایاکی تهدید به قتل، تجاوز و سوزاندن شدند! + تصاویر

عکس/ جلسه اینترنتی شبکه مادر با خط داخلی با هدایت اردشیر امیرارجمند سرپل منافقین

البته بالا رفتن درجه خشونت درون گروهی ضد انقلاب تنها به دلیل رقابت گروهکی و مزدوری بیشتر جذب منابع مالی سرویس‌های اطلاعاتی غربی و عبری نیست! عدم‌حمایت مردم ایران، شکل نگرفتن اقدام اجتماعی، عدم تشکیل شهر موازی و بی‌توجهی به فراخوان‌های سریالی از سویی و استحکام نظام از سوی دیگر عامل اصلی این توحش غیر قابل کنترل اشت.

این وضعیت باعث شده است تا ضدانقلاب با تغییر رویکرد توجه خود را به سوی خطوط باقی مانده از شبکه براندازی در داخل معطوف کند، برگزاری یک نشست اینترنتی توسط اردشیر امیرارجمند و محمد جواد اکبرین (سرپل‌های منافقین) با حضور برخی سمپات‌های داخلی و لیدرهای کانونی شورش شاهدی برای این ماجراست!

لینک کوتاه : https://mahdno.ir/?p=3886

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.