تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

پشت پرده برگزاری سیرک نئونازی‌ها با هزار پرچم/ فروریختن دیوار توهم ساندنیست‌ها با ساندیس در برلین!

  • کد خبر : 3866
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
پشت پرده برگزاری سیرک نئونازی‌ها با هزار پرچم/ فروریختن دیوار توهم ساندنیست‌ها با ساندیس در برلین!
درحالی‌که دشمن در تلاش بود با استفاده از هسته‌های سخت تروریستی خود در داخل و نمایش رنگی در خارج روی خط «جنگ احزاب» موج مرده اغتشاشات را زنده نگه دارد؛ اراده الهی این بساط شوم را بر هم زد.

انتقال خط اغتشاشات از داخل به خارج با شکستی تمام‌عیار به خط پایان رسید. درحالی‌که قرار بود در یک روز تعطیل ضدانقلاب برای مردم ایران مانور تبلیغاتی داده و دولت‌های اروپایی دستاورد آن را در تهران نقد کنند؛ به ناگهان همه‌چیز به‌هم‌ریخته و این کارناوال خیابانی به نتیجه دلخواه نرسید.

یک هفته قبل از آنکه در برلین اوباش، هم‌جنس‌بازها، آزارگران جنسی و تجزیه‌طلبان با یکدیگر بیعت کنند؛ در شهر تل‌آویو تعدادی از صهیونیست‌های فارسی‌زبان به خیابان آمده تا حمایت خود از آشوب سازی در ایران را اعلام کنند؛ اما در میانه این تجمع چند نفره به ناگهان پلیس اسرائیل سررسیده و پرچم‌های موجود در تجمع را جمع می‌کند!

 صهیونیست‌ها به افراد حاضر در خیابان تذکر می‌دهند که تنها مجاز هستند پرچم کردستان و گروه‌های اقلیت جنسی را بالابرده و حق ندارند تابلو دیگری را بالا ببرند. یکی از سلطنت‌طلبان حاضر در این جمع اعتراض می‌کند که این مسئله داخلی است و آن‌ها حق‌دارند برای آینده حکومت در ایران تصمیم بگیرند، افسر صهیونیست پاسخ می‌دهد که آینده را موساد تعیین می‌کند و نه شما! این جمله رهیافتی دقیق از پشت‌صحنه اغتشاشات در چند محله در هفته‌های اخیر است.

درحالی‌که حتی رسانه‌های ضدانقلاب حتی بر روی تعداد افراد حاضر در این نمایش ضعیف خیابانی با یکدیگر تفاهم ندارند؛ سازمان موساد با همکاری دو سرویس دیگر اروپایی از لیدر جدید آشوب سازی رونمایی کرده و سطح اختلافات میان براندازان را به بالاترین سطح خود رساند؛ اما چه چیزی باعث ایجاد این اختلاف عمیق در میان ضدانقلاب شده است؟ پاسخ به این سؤال ساده نیاز به شرحی دقیق دارد.

آتش گرفتن پرچم گرگ‌ها در خیابان

دو روز قبل از برگزاری سیرک برلین رضا ربع پهلوی از گرگ‌های درنده و طماع به خاک ایران یک کنفرانس خبری برگزار می‌کند. این نشست خبری آن‌قدر باعجله سازماندهی‌شده بود که به‌جز چند تلویزیون ضد ایرانی فارسی‌زبان مخاطب دیگری نداشت، هدف از ترتب دادن این کنفرانس آن بود تا بازمانده خاندان منحوس پهلوی آلترناتیو باقی‌مانده و تکانی به خود بدهد.

بیشتر بخوانید:   عجیب و غریب‌ترین تسلیحات نظامی؛ از هیولای خزر تا بشقاب پرنده آمریکایی

 اتاق فکر این گروهک تحت فرمان فرشگردی‌ها به لیدر سلطنت‌طلبان هشدار داده بودند که اگر در برلین قافیه را ببازد از صحنه بیرون رفته و فرصت به دست آوردن غنیمت از سوی کفتارها از میان خواهد رفت، این تحلیل قابل‌توجه باعث شد تا اولین تَرک‌های انشقاق قبل از برگزاری سیرک برلین خود را بروز دهد. این مسئله برای فرقه رجوی نیز پیش‌آمده و این گروهک تروریستی هم مسیرش را از کارناوال برلین جدا می‌کند.

چندپاره شدن ضدانقلاب در برلین نشان از آن داشت که سازمان دهندگان اصلی اهدافی فراتر از گروهک‌های سنتی ضدانقلاب داشته و خط جدیدی را پیش می‌برند! به صحنه آمدن حامد اسماعیلیون با هدایت موساد در برلین پرده اصلی از سیرک برلین بود؛ جایی که عروسک خیمه‌شب‌بازی کاوه شهروز (لابیست صهیونیست‌ها در کانادا) با تمسک به انجمن پرواز اوکراینی از یک فرد ساده‌لوح و غیرسیاسی نهایت استفاده را کرده تا از پرستیژ هیجانی و به‌ظاهر دادخواه این فرد نهایت بهره‌برداری را کند.

پشت پرده برگزاری سیرک نئونازی‌ها با هزار پرچم/ فروریختن دیوار توهم ساندنیست‌ها با ساندیس در برلین!

کاوه شهروز با تری گلاوین ژورنالیست دست راستی و  اروین کاتلر دست چپی

در حال حاضر ارزیابی سرویس‌های اطلاعاتی دشمن آن است که گروهک‌های معاندی چون سلطنت‌طلبان و منافقین و حتی لیبرال‌های داخلی به دلیل کاراکتر ضعیف سیاسی و نیز سابقه بد تاریخی امکان لازم برای لیدری اغتشاشات را نداشته و باید یک‌مهره سفید به صحنه وارد شود؛ اما انتخاب اسماعیلیون به‌عنوان سخنگوی آشوب‌طلبی باعث ایجاد رقابت گروهکی میان ضدانقلاب شده است؛ حتی گروهک منافقین که سر پل اتصال اسماعیلیون به کاوه شهروز و آروین کاتلر بوده‌اند در روزهای اخیر احساس کرده‌اند که از قافله عقب‌مانده و به‌اصطلاح دور خورده‌اند.

بیشتر بخوانید:   نیمه پر لیوان «شورش واگنر» برای مسکو

پشت پرده برگزاری سیرک نئونازی‌ها با هزار پرچم/ فروریختن دیوار توهم ساندنیست‌ها با ساندیس در برلین!

گروهک منافقین در برلین تجمع جداگانه برگزار کرد

کارناوال مجاهدین شنبه چه معنایی داشت؟

انشقاق شدید میان گروهک‌های ضدانقلاب در برلین باعث شد تا این نمایش قدرت‌نمایی خیابانی به یک سیرک مضحک تبدیل شود، به صحنه آوردن پرچم‌های گروهک‌های تجزیه طلب از یک‌سو و نیز تریبون گرفتن تعدادی هم‌جنس‌باز و آزارگر جنسی از سوی دیگر باعث شد محاسباتی ادراکی دشمن برهم‌خورده و خار و خفیف شوند.

هدف از میدان دادن به پرچم‌های مختلف آن بود تا اتحاد حداکثری میان گروهک‌ها پدید آید! پیش از آغاز تجمع اخیر جریان ضد ایرانی در برلین اسماعیلیون در بخشی از دستورالعمل‌های خود خطاب به شرکت‌کنندگان اعلام کرده بود که ضدانقلاب می‌تواند پرچم خود را به همراه بیاورد. در این دستورالعمل آمده بود که پرچم‌ها در جمعیت پخش باشند و در یک قسمت جمع نشوند. نکته عجیب آن بود که پرچم رژیم کودک کش صهیونیستی نیز در بخشی از این نمایش در دست برخی از اوباش قرار داشت.

پشت پرده برگزاری سیرک نئونازی‌ها با هزار پرچم/ فروریختن دیوار توهم ساندنیست‌ها با ساندیس در برلین!

پشت پرده برگزاری سیرک نئونازی‌ها با هزار پرچم/ فروریختن دیوار توهم ساندنیست‌ها با ساندیس در برلین!

عکس بالا:حضور یک ازاردهنده جنسی در سیرک برلین/ عکس پایین: له شدن پرچم گروهکی زیر پای تجزیه‌طلبان

این سیرک خیابانی در لندن چند نکته قابل‌توجه نیز در خود داشت:

۱-باوجوداینکه ضدانقلاب با تبلیغات شدید به دنبال اعتصابات سراسری در داخل کشور است؛ اما خود حاضر به هزینه دادن نبوده و یک روز تعطیل را برای این بساط مضحک انتخاب کرده بود؛ این اتفاق عجیب باعث شد که شمایل و ماهیت ضدانقلاب به رخ برخی افراد ناآگاه و فریب‌خورده کشیده شود، گروهی مردم را تحریک به ترک کار می‌کند که خود حاضر نیست برای ۲۰ یورو پول از کار خود زده و تجمعی در روز غیر تعطیل برگزار کند.

بیشتر بخوانید:   قیمت جهانی طلا امروز 1402/05/14- اخبار اقتصاد جهان - اخبار اقتصادی تسنیم

۲- درحالی‌که ضدانقلاب با استفاده از ربات‌های سایبری تولید خشونت کرده و آموزش ساخت انواع سلاح نیمه گرم و حتی کوکتل مولوتف می‌دهد؛ خود در اطلاعیه‌ای از اوباش ساکن لندن و پاریس می‌خواهد که حتی اشغال ساندویچ‌های توزیع‌شده در تجمع را روی زمین نریزند!

پشت پرده برگزاری سیرک نئونازی‌ها با هزار پرچم/ فروریختن دیوار توهم ساندنیست‌ها با ساندیس در برلین!

۳- درحالی‌که ضدانقلاب با تهییج برخی نوجوانان انقلاب ساندینیستی (اقدام مسلحانه مشابه در آمریکای جنوبی) را تحت عنوان خرابکاری ترویج می‌کند خود به شیوه ساندیسی به میدان آمده و به‌صورت اتوبوسی و پرداخت ۱۰۰ یورو برای تجمع یارگیری می‌کند؛ حضور اتباعی از کشورهای آفریقایی در این سیرک خیابانی آدرس دقیقی از این ماجراست.

۴- طبق اظهارات برگزارکنندگان این تجمع ضد ایرانی، شرکت‌کنندگان با امضای کارت‌پستال‌هایی خطاب به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپایی، خواستار تحریم مردم ایران شدند؛ گرچه پیش‌ازاین نیز اسماعیلیون به‌عنوان سرکرده اوباش ضد ایرانی با برگزاری کمپین‌های متعدد خواستار تحریم ایران در حوزه‌های مختلفی مثل سیاست و ورزش شده بود.

پشت پرده برگزاری سیرک نئونازی‌ها با هزار پرچم/ فروریختن دیوار توهم ساندنیست‌ها با ساندیس در برلین!

حضور اتوبوسی اتباع آفریقایی در سیرک برلین

درحالی‌که دستگاه اطلاعاتی و عملیاتی دشمن در تلاش بود با استفاده از هسته‌های سخت خشونت‌طلب و تروریستی خود در داخل و نمایش رنگی در خارج روی خط «جنگ احزاب» موج مرده اغتشاشات را زنده نگه دارد؛ اراده الهی این بساط شوم را بر هم زد. رقص پرچم‌های گروهک‌های تجزیه طلب که قانع جز به ویرانی ایران نیستند و نیز تکانه‌های رقاصه‌های هم‌جنس‌باز و منحرف غبار از میدان برداشته و حق و باطل را به‌درستی نشان داده است. این صحنه چنان هویدا شده است که حتی گرگ‌های طمع کرده به غنیمت در ضدانقلاب نیز به اعتراض درآمده‌اند تا راهشان را از لابی صهیونیستی جدا کنند.

لینک کوتاه : https://mahdno.ir/?p=3866

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.